joi, 29 octombrie 2009

Nu-s gandul ce hoinareste,
Prin suflete de caine.
Nu-s chipul cel viseaza,
Oamenii fara inimi.
Nu-s apa ce o beau strainii,
Nu-s drumul pe care merg paganii.
Slabesc puterile si doru-I mare,
Creste sufletul, inima nu moare,
Cred in visele cu Dumnezeu
Si-mi pare...
Ca totul nu ma e o incercare.
Traiesc momente dulci si grele,
Simt dorul cum ma vinde
Dar nu uit ca timpul e o eroare,
Eroare ce o traieste fiecare.
N-am bani sa cumpar fericirea,
Nu-s omul ce stie ce-i iubirea,
Dar stiu prea bine ce-mi doresc,
Stiu pe cine mai visez.
Nu vreau infinitul,
Nu vreau sa cunsoc sufletul bantuit
Imi doresc doar un simplu dor
Sa fie cat mai stralucitor.
Sa nu-l cumpar pe banii ce nu-i am,
Sa nu vand nici ceea ce o sa am.
Sa vina dorul acasa imi doresc,
Sa cunosc inceputul cel visez.
Nu vreau fericire prin buzunare,
Vreau doar suflete ce vor iubi cu arzoare.
Nu vreu succese, trepte-nalte,
Vreau numele meu sa-l stie fiecare.
Nu vreau bani pe care sa-mi cumpar haine,
Vreau nopti pline de valoare.
Vreau sa fiu singurul om ce plange,
Caci suferinta mult ma strange.
Lacrimile-s niste randuri,
Ce nu stiu maine pe cine vor cuprinde.
Randuri, ce n-as vrea sa moara,
Randuri, ce o sa traieasca ,
Pina si dupa moarte.

25.10.2009

Niciun comentariu: