sâmbătă, 26 decembrie 2009

Atmosferă de sărbătoare


Visez la ceea ce visez de-o viaţă... să am o familie şi să simt această atmosferă de sărbătoare, care persistă în fiecare familie fericită. Nu mi-e ruşine s-o spun şi sunt conştientă că sunt copii şi mai trişti şi mai singuratici decât mine. Tot ceea ce fac e că în fiecare dimineaţa aprind lumânarea Speranţei şi îmi spun  :  Azi va fi mai bine decât a fost ieri, azi va fi altfel decât a fost ieri, azi mai ai o şansă să schimbi ceva în viaţa ta....
Am văzut doar cât de fericiţi pot fi oamenii, însă niciodată nu am simţit-o ca ei...pentru că de la masa noastră chiar dacă era  plină cu bucate alese, mereu a lipsit cineva...Recunosc, nu am încetat să mă mulţumesc cu ceea ce am, dar nu încetinesc să fiu atentă cu oamenii şi să reuşesc să dau viaţa viselor mele, pentru că sunt conştientă, nimeni niciodată nu va lupta cu mai mult suflet decât o voi face eu....
Suntem lacomi şi adesea luptăm pentru nişte nimicuri călcând suflete nevinovate în picioare. Am uitat ce este iubirea de aproape...am uitat să preţuim dragostea unui prieten, am uitat cum e să dăruim un zâmbet unui nenorocit, am uitat cum e să spunem o vorbă la  vreme şi sinceră, am uitat cum e să faci un cadau celui drag, cât de mic dar din suflet....tot ce ne interesează suntem doar noi....Acum ne iubim doar pe noi!!!
Unica şansă de a fi mai buni sunt aceste sărbători de iearnă....Nu trebuie să cumperi lucruri scumpe pentru a dovedi că ai suflet şi că poţi iubi. Nu trebuie să dai.. chiar dacă nu ai, cel mai important este că nu eşti sărac moral...iar sufletul tău blând mereu este perdispus să dăruie. Cuvintele sunt adesea acelea care pot lecui orice rană, pot aduce lacrimi de fericire şi o împlinire sufletească enormă...ceea ce nu poate face orice cadou.
Nu încetinesc să aştep, dar şi să lupt pentru acea zi... ziua în are mă voi simţi pe deplin fericită! Dar o fericire mai mare decât să ai o familie nu e!

Preţuiţi orice clipă trăită alături de cei dragi, orice sfat, orice cuvânt... pentru că uitându-vă în urmă, să nu regretaţi că nu aţi putut iubi... puţinul ce credeaţi atunci că-l aveţi....

Niciun comentariu: