miercuri, 16 decembrie 2009

Octombrie 2008

Gândurile vin ca valurile,
Ideile curg şiroaie,
Însă eu nu reuşesc
Să le înşir pe acestă foaie.
E greu să-nţelegi,
Ceea ce n-ai simţit mai ieri...
Şi nuştiu merită să aştept,
Nuştiu dacă voi găsi,
Unul mai bun decât el.
Şi scriu şi eu ce-mi vine-n minte,
Nu-s poet,
Sunt o fată simplă.
Nu caut idealuri,
Caut o mângâiere.
Caut ceea de ce am fost lipsită multă vreme.
Caut dragostea,
Nu văd pe nimeni.
E ceaţa mare,
E greu să recunosc ceea ce-mi aparţine.
Nuştiu dacă merită aşteptarea mea...
Dar vreau să fiu răsplătită măcar niţel.
Merg...merg pe drumul suferinţei.
Pe strada mea găsesc,
Doar lacrimi şi doar vise.
Sunt singură pe astă lume,
Şi scriu....şi parcă ce simt eu.
Dar totodată,
Parcă nu sunt eu...
Parcă imi dictează Dumnezeu!!!

2 comentarii:

Tudor spunea...

de ce anume se numeste Octombrie 2008 ? oricum e interesanta ... bravooo !!!!

viky spunea...

Nu este titlul, ci pur şi simplu data realizării acestei poezii.