vineri, 11 decembrie 2009


TIMPUL-povara pe care o calculezi o viata....

Traiesc un inceput si voi trai un sfarsit,
Nustiu cum va fi, stiu doar cum a fost.
Nustiu ce e scris pe fruntea mea de om...
De om mult prea chinuit de dorul unei amintiri.
Stiu doar ca imi doresc sa cunosc acel infinit.
Sa cant fericirea unui vis nestins.
Nu sunt mut ca florile de camp ce aud doar adierea vantului
Sunt iarba pe care soarele mereu o va incalzi, firele o va mirosi.
Nu sunt foaie ce mereu e zgârâieată de cei frumosi scriitori,
Caci sunt eu insasi cerneala cu care scriu, scriu adesea inutil.
Dar vreau sa mirositi gandurile mele,
Caci sunt acelea ce vor spune multe despre mine.
Nu sunt fiara de care sa va fie frica...
Sunt copilul ce plange inca dupa iubire.

2 comentarii:

GRIGORE ROTARU spunea...

Domnita Victoria,
Indraznesc aceasta insemnare: sa multumesc de vizita si sa raspund prin du-te ...vino cu unele vorbe ( mi-am zis) Cand am intarat in < casa > dv.am avut mai multe surprize ( Doamne-ajuta, toate placute): a) sunteti cu mult mai tanara decat oricare dintre cei patru copii ai mei; b) sunteti de-aici , de-aproape; c) la varsta pe care o aveti - eu scriam versuri de incercare - aveti talent! d) sunt in Moldova rupestre la fel de interesante cat cele din Curbura sau cele de la Cetateni; e) indraznesc o invitatie: intarti si pe celalat blog al meu- Rozeta albastra - numai daca aveti timp; f) am citit aproape jumatate din ceea ce ati expus aici, pe alocuri am luat notite: o sa revin dupa lectura completa. Va doresc zbor inalt !

viky spunea...

Mulţumesc mult pentru apreciere!!! Vă doresc multă bafta în ceea ce faceţi!