duminică, 1 august 2010

Zâmbesc pentru că viaţa îmi zâmbeşte!!!

Nu mai ştiu numărul momentelor "triste" trăite în singurătate ca orice om, dar de fiecare dată am ştiut s-o iau de la început şi-i mulţumesc lui Dumnezeu pentru dorinţa de a trăi. Mulţumesc acelor oameni care din întâmplare sau intenţionat mi-au apărut în cale. Fiecare din aceşti oameni au avut încredere în mine, fiecare din aceste "suflete" mi-au povestit  ceea ce au simţit şi ar vrea de la propria persoană. Acum, cred că tocmai aceşti oameni, poveştile lor de viaţă m-au schimbat şi mi-au trezit dorinţa de a trăi, de a trăi şi de a mă bucura de viaţă. Multumesc oameni!

Zâmbesc, zâmbesc greutăţilor, duşmanilor şi invidioşilor care mă înconjoară. Zâmbesc oamenilor care îmi sunt alături! Am învăţat să fac bine, fără a aştepta un răspuns, însă timpul mi-a arătat adevărul. Până la urmă ce nu ai face, cât timp nu ţi-a pierde pentru acel bine, oamenii intenţionat sau pentru că aşa le este firea "te iubesc" şi nu te uită atâta timp cât ii "deserveşti". Într-un sfârşit sunt mulţumită de mine, de binele care l-am făcut şi de binele care l-am primit.

Nu ştiu ce-mi pregăteşte soarta, însă ştiu că orice decizie, faptă de azi este soarta mea de mâine!
Zâmbeşte-viaţa te iubeşte!

4 comentarii:

MunteanUK spunea...

sunt curios daca si in Republica Moldova oamenii sunt mereu imbufnati pe strazi, precum in Romania.

greutati sunt peste tot, ba inca si mai mari dincolo de Prut decat in Romania, dar parca oamenii isi fac viata si mai grea prin NEZAMBIRE :-(

dar nu este peste tot asa:

http://munteanuk.blogspot.com/2010/01/femeile-in-uk-15-women-in-uk_19.html

http://munteanuk.blogspot.com/2008/02/femeile-n-uk-5-women-in-uk.html

viky spunea...

La fel e şi în Moldova. Persoanele zâmbitoare sunt o raritate, iar dacă zâmbeşţi, poţi fi luat de nebun, chiar dacă cu adevărat eşti "drogat" cu fericire şi bună dispoziţie.

MunteanUK spunea...

să fie aceasta încă o tristă dovada (în loc de una veselă) că suntem 'fraţi'?! :-(

sau poate explicaţia ar fi că, de ambele părţi ale Prutului, decenii de încrâncenare şi rezistenţă în faţa RĂULUI sub toate formele sale ne-a rapit zâmbetul...

viky spunea...

Se pare ca e tocmai asa cum spui tu...