marți, 5 octombrie 2010

Oamenii-vipere veninoase care se înveninează unii pe alţii

Oamenii-vipere veninoase care se înveninează unii pe alţii. Cam aşa caracteriza oamenii Zarathustra(personaj principal) din opera Aşa-graita-Zarathustra. Un adevăr fundamental aş zice eu... Ce fac azi fraţii şi surorile? Ce fac azi fii şi mamele? Ce fac azi soţii şi soţiile? Ce fac azi politicienii? Se înveninează unii pe alţii. Dorinţa de avuţie predomină, iar când merge vorba de bani nu mai contează cine ţi-e mama, cine ţi-e fratele sau cine ţi-e coleg de servici, contează ceea ce vrei şi ceea ce ai vreai sa obţii!

Aceste vipere veninoase sunt gata să învenineze pe oricine şi să se lingoşească atunci când are nevoie de ceva...ştiu eu aşa oameni. Azi îmi trebuieşti, maine nici nu te mai observ!

Chiar şi în atuala viaţă politică din R.Moldova observăm această înveninare dintre membrii Alianţie şi chiar dintre un Partid şi un fost membru al acestui Partid care îcearcă să "murdărească" şi să "îngroape" speranţa acestui partid de a câştiga, mai ales că se apropie alegerile anticipate.

Oare asta ne caracterizează?Suntem noi oare un popor atât de veninos sau viaţa ne-a făcut să fim ceea ce suntem azi?
Un lucru este evident omenia, această calitate a moldoveanului de altă dată se transformă într-o raritate. Azi nu contează cum îţi este firea. Prieteniile se aleg după partea materialul şi nu după interesele şi valorile de altă dată...



Îmi pare rău de egoismul oamenilor, îmi pare rău că prietenia devine o raritate, îmi pare rău că toţi noi ne transformăm în nişte fiare....

 

Niciun comentariu: