luni, 29 noiembrie 2010

Moldova a ales comunismul!

Până a afla rezultatele Comisiei Electorale Centrale de astăzi, încă mai speram că lucrurile vor lua o întorsătură, iar aceasta va fi în favoarea democraţilor. Acum însă urmărind preocentajele acumulate de comunişti şi de cele 3 partide democrate (PLDM, PL, PD), care vor accede în Parlament; îmi este greu să fiu optimistă, îmi este greu cel puţin să sper că Moldova va reuşi să continuie procesul de integrare europeană; mă îndoiesc şi mai mult că îi vom vedea la ochi pe asasinii şi organizatorii dezastrului de la 7 aprilie, mă îndoiesc că părinţii mei vor reveni acasă, acum fiind de peste hotarele ei; mă îndoiesc că eu voi avea o viaţa mai bună, pentru că Moldova a ales comunismul!

În perioada campanie electorale, pe site-ul de socializare facebook, tineri declarau că vor pleca din ţară dacă revin comuniştii. Dacă tinerii vor pleca, atunci părinţii deja plecaţi cu siguranţă nu se vor mai întoarce. Chiar rezultatele CEC au demonstrat că cetăţenii moldoveni aflaţi peste hotarele ţării, pledează pentru o guvernare democrată. S-a vrut izgonirea comunismului din ţară, dar tot din ai noştri le-a încoronat cu victoria asupra democraţiei. Noi moldoveni, rămânem doar cu spreranţa...

Alianţa timp de un an s-a luptat cu comuniştii guvernând ţara. Ce vor face aceşti dacă comuniştii vor reveni la tribuna Legislativului? Ce vom face noi cei care am pledat pentru un viitor european pentru Republica Moldova? Ce va face ţara asta, tot cu mai mulţi cetăţeni plecaţi peste hotarele ei? Da, bunicuţa şi-a adus comunistul la guvernare, ei nu-i trebuie nici Europa, nici fiică şi fiul acasă, nici nepoţii realizaţi în viaţă.

Niciun comentariu: