duminică, 7 noiembrie 2010

O gâză veninoasă


de Victoria Ungureanu


Dansează prin sufletu-mi obosit,
O gâză veninoasă.
O tot alung, o tot ignor,
O tot insult...
Şi tot se face ocupată, cu lucruri importante.
Îmi scotoceşte cele mai frumoase clipe,
Ce stau prăfuite în sufletu-mi iubitor de momente naive.
O urăsc, o ameninţ,
O tot lovesc cu cuvinte pline de sânge.
Ea, se face că n-o doare,
Mă lasă să cred,
Că ar face orice să mă vada mâine moartă,
Moartă de dorul nimenui!
EA, vrea să mai scotocească prin  sufletu-mi muritor
Şi plin de taine neînţelese.
Uitate aş vrea să fie clipele de dor,
Dar gâza nu vrea să mă abandoneze.
Îşi bate joc de mine,
Nenorocita!
O vreau moartă,
Pe acestă gâză ingânfată.
O vreau nenorocită,
Pe acestă gâză urâtă
Ce-mi zgârâie sufletu-mi cu cuvinte amare!
Îmi iubesc viaţa, gâză nenorocită
Nu mă las nicidecum de tine iubită.

Niciun comentariu: