duminică, 7 noiembrie 2010

O zi superbă din viaţa mea!



Prietenii îţi pot oferi ceea ce nici tu nu ai fi crezut că meriţi cu adevărat!
 Cu mult zâmbet şi energie, a început ziua de 5 noiembrie. Zi în care am avut şansă să-mi cunosc cu adevărat prietenele. Cele care mereu m-au înconjurat şi mi-au dăruit o iubire prietenească foarte sinceră.

Au reuşit să mă uimească până la lacrimi cu gestul lor. Mă ştiu probabil, mult mai mult decât credeam. Pentru că scriu de ceva vreme poezii, aceste fiinţe dragi, chiar de ziua mea, mi-au organizat, în parcul central prima mea expoziţie de poezie.



Aici pe net am mai mulţi cititori, dar nu am avut niciodată ocazia să fie  citite în realitate poeziile mele şi în acelaşi timp să primesc laude, să văd reacţia cititorului după lecturarea unei poezii. Chiar au fost şi întrebări din astea: Asta chiar tu scrii?
M-am lăsat minţită de prietenele mele. M-au minţit frumos, le-am crezut şi s-a meritat!
Vă mulţumesc mult, dragelor, pentru efortul depus, pentru a-mi aduce atâta bucurie în sufelt. Nu voi uita niciodata această zi!


2 comentarii:

Maria Bobrov spunea...

prietenele tale sunt foarte bravo ca au facut asa gest..meriti din plin!!

viky spunea...

Multumesc Mary :*