miercuri, 29 decembrie 2010

Aproape-mi eşti



de Victoria Ungureanu

Aproape-mi eşti,
Departe-ţi sunt,
Furtuna ne desparte,
Despărţi-va în veci,
Femeia şi bărbatul.

Aproape-mi eşti,
Departe-ţi sunt,
O lume ne departe
Se vor uni doar doi nebuni
Prin dragoste curată.

Aproape-mi eşti,
Departe-ţi sunt,
O groapă ne aşteaptă
Şi un lucru sfânt,
O viaţa fără moarte.

Aproape-mi eşti,
Departe-ţi sunt,
Urăsc această noapte
Cu stele plângăcioase scrum
Şi-o lună dezbrăcată.

Aproape-mi eşti,
Departe-ţi sunt,
Totul ne uneşte.
Eşti paharul din care beau venin
Eşti bucuria vieţii.

Aproape-mi eşti,
Departe-ţi sunt,
Nici eu, nici tu,
Nu ne mai cunoştem,
Dar timpul se deşteaptă...

Aproape-ţi sunt,
Departe-mi eşti,
Nimic nu ne desparte.
Tăcerea noastră e un chin
Iar dragostea o carte.

4 comentarii:

Carolina spunea...

e superba ..creatie proprie...E o atmosgera de uscaciunea dragostei...departe departe unde exista o lume numai pt ei doi)*nice Bravo

viky spunea...

Multumesc frumos Carolina. Doar datorita persoanelor ca tine, care ma incurajeaza continui sa scriu si sa public aici pe blog. Multumesc. Si tie mult succes!

Anonim spunea...

frumoasa poezie ! bravo Vika ! Tudor L

viky spunea...

Multumesc Tudor!