luni, 13 decembrie 2010

Feng Shui în 10 lecţii simple (Lectură utilă)

 Mereu am fost interesată de semnificaţia unor obiecte în viaţa noastră şi chiar am experimentat pe seama lor. Adesea, îmi luam accesoriile care simţeam că îmi oferă încredere. Îmi alegeam hainele în preponderenţă de dizpoziţia interioară şi de amintirile (momentele trăite) ce mă legau de ele. Cartea Feng Shui în 10 lecţii simple semnată de Jane Butler-Biggs mi-a destăinuit noile secrete privind mediul în care muncim, dormim sau pur şi simplu ne relaxăm-existăm, anume influenţa acestora şi a energiei asupra fericirii noastre, a succesului şi realizărilor, chiar şi a relaţiilor noastre cu partenerul de viaţa şi cu societatea.

Chiar din cea de-a doua zi, (când citeam cartea), am făcut nişte schimbări în dormitor şi în spaţiul meu de lucru. Am încercat să mă debarasez de lucrurile pe care nu le utilizam şi care ocupau doar spaţiu. Mi-am schimbat poziţia mesei de lucru şi a dulapurilor în care îmi depozitam hârţoage. Am redus numărul de cărţi din cameră, lâsându-le doar pe cele ce acum le citesc sau urmează să le citesc. Poate vi se pare incredibil, dar cu adevărat mă simt mai bine, iar acestă carte te învaţă să faci schimbări în viaţa ta, atunci când eşti stresat, obosit, nefericit, bolnav şi nu reuşeşti să-ţi creezi o relaţie sau te cerţi foarte des cu partenerul tău de viaţă.

Feng Shui ne poate ajuta să ne îmbunătăţim vieţile pur şi simplu prin creşterea nivelului de conştientizare a mediului nostru înconjurător şi a energiei pe care o şăsăm să ne intre în trupuri.

Orice culoare, plantă; modul în care îţi este amenajată casa, poziţia acesteia faţă de vecini, inflienţează asupra vieţii tale, iar orice schimbare dacă te ghidezi de secretele Feng Shui în momentele dificile din viaţă, îţi pot schimba cu adevărat viaţa.


Jane Butler-Biggs, de asemenea, descrie elementele şi paşii pe care trebuie să îi parcurgi, când ai decis să-ţi vânzi casă şi să te muţi la un nou spaţiu, cu totul diferit în care ai trăit foarte mult timp; cum să-ţi construieşti casa ca să ai energia CHI, ca aceasta să circule uşor atât în exteriorul, cât şi în interior casei; importanţa celor 5 elemente ( apa, lemn, foc, pământ şi metal); dobândirea unui echilibru de energie prin amenajarea camerelor, dar şi a grădinei; cum să ai o relaţie frumoasă şi durabilă după ce te-ai mutat cu persoana iubită şi ai început o nouă viaţa; cum să uiţi experienţele trecutului şi  persoana iubită prin reamenajarea casei în care aţi locuit; importanţa de a face ordine cu dragoste şi cât mai des; de ce să renunţi la lucrurile vechi şi inutile şi cât e de importantă adesea şi ordinea electronică într-o epocă a tehnologiilor.

Sunt încă foarte multe lucruri pe care aş  putea să vi le spun şi care m-au impresionat, dar pentru a vă schimba viaţa cu adevărat, dacă simţiţi că trebui să o faceţi, vă propun să citiţi această carte. Dacă viaţa voastră a devenit un calvar, vi se pare că nu aveţi încredere în voi şi nici în viitorul vostru; totul e sumbru şi simţiţi că aveţi nevoie de mai multă energie pozitivă în viaţa voastră atunci citiţi Feng Shui în 10 lecţii simple.

3 comentarii:

mireasa spunea...

daca e sa incerc la mine acasa sa aranjez totul dupa metoda feng shui,pai tre sa schimb usa de la intrare cu usa de la baie:)

viky spunea...

Complicat!

Anonim spunea...

Why visitors still make use of to read news papers when in this technological
world all is available on web?

Take a look at my blog post; home cellulite treatment