duminică, 12 decembrie 2010

Prietenii virtuale

Noile tehnologii şi mai cu seamă internetul şi site-urile de socializare, au schimbat viaţa fiecărui al treilea tânăr care se alimentează din ele. De această dată, aş vrea să vă destăinui despre avantajul pe care l-am descoperit eu în internet, în special, în prieteniile virtuale.

Datorită site-urilor de socializare şi a prietenilor pe care am reuşit să mii "achiziţionez" până acum, când merg la vreun eveniment, am bucuria de al recunoaşte şi de a avea o comunicare eficientă. Datorită prieteniilor online am descoperit noi lucruri utile, de la oameni simpli, dar cu adevărat valoroşi. Jurnalist fiind, datorită prietenilor de pe cealăltă parte a "sticlei", am reuşit să realizez interviuri cu interlocutori care se află în Români, Franţa şi Washington.

Prietenii virtuali sunt cei ce m-au încurajat şi mi-au distrus plictiselile. Sunt cei de la care mă îmbolnăvesc să fac lucruri noi. Sunt cu care pot discuta lucruri utile şi interesante.


Mulţumesc dragi prieteni virtuali ! :D




Un comentariu:

MunteanUK spunea...

da, exista si acest avantaj al 'prieteniilor virtuale' - nu pot sa-l neg, caci si eu m-am bucurat de el.

insa este si multa amagire in acest surogat de realitate.

sa avem grija, sa luam doar ce este bun!

sa dea Domnul sa avem luminarea mintii de a discerne ce este de folos in toata avalansa de noii tehnologii si care sunt aspectele ei de care mai bine ne-am lipsi!