joi, 30 decembrie 2010

An vechi, An nou!

Anul 2010 a fost unul  productiv, dacă ar fi să-l compar cu ceilalţi ani. A fost anul când am gustat din mai multe oportunităţi; când am învăţat multe lucruri noi şi utile; când am cunoscut oameni şi mi-am creat noi prietenii; când am început să muncesc şi să am primul meu salariu; când am realizat primele interviuri şi articole cu şi despre personalităţile din Republica Moldova; când mi-am văzut mama peste aproape 6 ani; când am realizat primele materiale radio; Este anul care mi-a oferit din plin multe clipe hazlii şi amintiri frumoase.

În 2011 îmi doresc mai mult decât atât şi cred în ceea ce-mi doresc. Cred că iepuraşul zglobiu va fi generos!

Vouă vă doresc multe dorinţe şi realizări împlinite; amintiri frumoase şi evenimente deosebite, care să vă bucure. LA MULŢI ANI FERICIŢI!

Iepuraşul cel zglobiu
Să v-aducă mai mult chin
Chinuţi să fiţi mereu
De bucuria zilelor de ieri.
Fericire şi iubire
Să aveţi încă o mie
Zile pline de progres
Amintiri şi mult succes!

Niciun comentariu: