duminică, 9 ianuarie 2011

Am renunţat la unele site-uri de socializare

Aproximativ cu 4 ani în urmă am fost conectată la net şi am început să mă înregistrez pe diverse site-uri. Ce altceva puteam să fac pe net? Asta făceau prietenele mele, asta trebuia să o fac şi eu. Pe majoritatea site-urilor de socializare m-am înregistrat doar dintr-o curiozitatea prostească. Acum mă bucur că cel puţin peste ceva timp nu le-am acordat prea multă atenţie acelor site-uri printre care netlog.com, faces.md, target.com.

Zilele astea mi-am amintit că nu mi-am dezactivat conturile de pe aceste site-uri şi astăzi am făcut-o. Am  renunţat la acei mii de prieteni virtuali. N-am renunţat definitiv însă la site-urile de socializare. Mă gândesc încă ce să fac cu hi5.com, pentru că nici acolo nu comunic. Îmi mai rămâne odnoklasniki, la care nu pot renunţa deoarece am prietenii şi cunoscuţii din localitate cu care ţin legătura, o dată ce nu sunt logaţi pe facebook. Iar facebook-ul a devenit unicul site de socializare care încă îmi mai trezeşte interes. Deja sunt curioasă cât voi rezista. Avantajele acestui site este că pe lângă faptul că comunici cu colegii şi prietenii, ceea ce faci pe toate site-urile, mi se pare mie că pe acest site poţi găsi nişte prieteni virtuali de la care poţi învăţa câte ceva şi cu care poţi comunica.

 Curioasă, voi fi interesată de un alt site de socializare decât facebook? Acum mă îndoiesc...dar nu ştiu ce va fi peste ani.



6 comentarii:

Olesea spunea...

Viky ... același lucru îl fac și eu.......... apropo, Facebook-ul mai are multe ...multe avantaje.... poți să te afirmi și să mai pui un link normal... să vadă și lumea :D !

viky spunea...

Facebook-ul ne ofera la fel posibilitatea de a ne promova blogurile. E un alt avantaj, de care cel putin incerc eu sa profit.

MunteanUK spunea...

probabil ca este o renuntare ca aceea la tigari... una din care sa nu ai decat de castigat :-)

viky spunea...

Exact! In cazul fumatului, renuntand, ai sanse sa fii mai sanatos. In cazult acestor site-uri, renuntand ai parte de mai mult timp liber. Timp in care poti citi o carte, poti scrie un articol pe blog sau pe site-urile cu care colaborezi....

suflet bestial spunea...

La mine facebook-ul are probleme de ceva timp, poate e un semn ca sa nu mai trec pe acolo)) :P

Facebook-ul e un drog, dar daca esti puternic renunti la el.
Viata e colorata cind totul se contopeste cu realitatea, dar viata virtuala e o pierdere de timp!)

viky spunea...

Exact! De acord cu tine Catalina. Ai spus-o foarte bine :*