duminică, 30 ianuarie 2011

Ce am făcut eu o săptămână fară reţelele de socializare?

Am decis să-mi organizez o nouă provocare şi aceasta a fost să renunţ pentru o săptămână la reţelele de socializare (facebook, odnoklasniki). Am reuşit, chiar dacă pe ultima suta de metri eram deja curioasă să văd ce se întâmplă. Totuşi am ţinut morţiş să nu le accesez şi mă bucur.


Ce am făcut eu o săptămână fară reţelele de socializere?

  • Am citit cartea Cele 12 coloane ale succesului de Jim Rohn.
  • Am scris mai multe materiale pe blog
  • Am dormit mai mult, pentru că într-o săptămână de vacanţă, aveam nevoie de mai multă odihnă
  • Am discutat doar cu 2-4 persoane în mediul virtual şi acelea colege/prietene
În primele zile era totul ok, pentru că eram sigură că vreau să duc până la capat această provocare organizată din propria iniţiativă. În ultimele zile îmi era mai greu. Curiozitatea creştea, dar dacă eşti insistent-reuşeşti.

Bineînţeles, e mai vesel în timpul zilei să mai urmăreşti cine şi ce a mai scris, mai ales că începi să-ţi cunoşti mediul virtual mai bine. Până la urmă, am înţeles că nu trebuie să dau prioritate acestui mediu. Sunt lucruri mult mai importante pe care le pot face şi care îmi pot aduce ceva în desaga aşteptărilormele.

Următoare provocare va fi să acord doar câteva ore pe zi acestor reţele de socializare, mai ales facebook-ului, căci de odnoklasniki de mult m-am dezis. Le voi accesa(sper să reuşesc), doar la sfârşitul zilei, după ce am realizat tot ce aveam planuit pe acea zi.

Îţi propun şi ţie să încerci să renunţi la reţelele de socializare!

Un comentariu:

devilteenager spunea...

buna idee,ar trebui toti sa incerci sa avem parte de asa saptamini,poate asa am putea sa ne amintim de frumusetea lumii de afara,unde internet nu e