marți, 18 ianuarie 2011

Hoţii mei

Hoţii lumii mele îndrăzneţi, fără teamă şi ruşine îmi invadează universul. Îmbrăcaţi cu haine frumoase şi cu suflete murdare, încearcă să-mi demonstreze un ceva pe care nu-l accept. Hoţii vor să fiu ca ei, vor să mă cumpere şi apoi să mă vândă. De parca aş fi un produs alimentar ba exportat, ba importat dintr-o ţară în alta.

Hoţii mei sunt originali când este vorba de a te ademeni cu cuvinte cheie şi noţiuni învăţate doar pentru astfel de scopuri. Hoţii aştia sunt atât de convinşi în victoria lor. Eu nu vreau să mă uimesc de bunătatea lor hoţească, de deşteptăciunea lor prostească şi de falsitatea acestor oameni schimbători. Se schimbă  timpul, se schimbă şi ei. Se schimbă circumstanţele se schimbă şi ei. Te schimbi tu, îşi schimbă şi ei atitudinea faţa de tine...Hoţii lumii mele sunt frumoşi. La prima vedere te îndrăgosteşti de ei, apoi...începi să-i urăşti!

Niciun comentariu: