vineri, 4 martie 2011

Emoţii, impresii şi curaj

Oricare ar fi rolul tău în lume, mereu riscă să faci lucruri noi. Poate astfel descoperi un alt TU!

N-am să uit  niciodată ziua de 3 martie, ziua în care am ieşit în direct la trm internaţional. Chiar dacă n-am fost în calitate de jurnalist, curajul de care am dat dovadă, m-a uimit şi pe mine pe alocuri. De fire fiind nu prea curajoasă, pentru că am nişte bariere psihologice, pe care datorită prietenelor mele încerc să le depăşesc. Chiar dacă când m-am văzut în reluare şi n-am rămas mulţumită (eu mereu sunt nemulţumită de mine), totuşi sper să mai am ocazii, să am curaj şi prietene care să mă încurajeze. Din emoţiile trăite în faţa camerelor de vederi am înţeles că nu e atât de dificil, trebuie doar să fii sincer şi curajos. Sigur că contează cum spui şi ce spui, (logica întrebărilor-răspunsurilor). La fel de importantă este şi imaginea. Dacă aceste două aspecte până la urmă sunt într-o armonie, atunci există posibilitatea de al ţinti pe telespectator pe canapeauă şi să-l faci să nu mai schimbe pe alt post tv. Ştiu că mai am foarte mult de muncit asupra personalităţii mele, pentru ca să-mi realizez visele. Cel puţin mă bucur că le conştienţizez şi  zilnic  încerc să acţionez.


Niciun comentariu: