duminică, 3 aprilie 2011

Coincidenţe sau ce înseamnă să cunoşti multă lume?

Nu mă cunosc prea bine, dar imi place să-i cunosc pe alţii...Nu am criterii stricte de selecţie, doar un lucru e sigur, nu vreau să prietenesc cu oamenii făţarnici, pentru că ei sunt cei care îţi vor zâmbi frumos, te vor lua de mână, îţi vor vorbi cuvinte blânde, te vor impresiona şi...peste ceva timp, îţi vei de seama că te afli singur într-o peşteră întunecoasă. Făţarnicul fugise...

De ceva timp încoace, am tot mai multe motive să cred că a şti multă lume, înseamnă a avea deja multe lucruri realizate. Pentru că, cu adevărat, sunt lucruri pe care nu le poţi face singur, sunt lucruri pe care nu le poţi obţine singur, sunt vise, care fără ei, sunt inrealizabile...A şti multă lumea bună, înseamnă a avea o agendă numeroasă de telefoane, înseamnă că chiar daca sunt mulţi, reuşeşti să le ştii numele la toţi, asta în semn de respect. Asta înseamnă să comunici cu ei, de câte ori ţi-o doreşti şi şi-o doresc ei. Nu mai spun despre faptul că fiecare din noi simte care e acea lume cu care vrea să vorbească, să o descopere şi că simte că şi acea lume  îşi doreşte acelaşi lucru.

Astăzi am discutat cu un "om bun" despre lucrurile care mi se întâmplă şi care până la urmă le-am numit noi coincidenţe. Am analizat anumite situaţii în  care am cunoscut anumite persoane şi am descoperit că totul e construit sub formă de  lanţ. Coincidenţele, se regăsesc unele pe altele şi se contopesc, ca două picături de rouă sau ca două celule compatibile. Mirată de ceea ce spun, de ceea ce analizeze şi descoper, mi-am spus că există o "magie" pe care încă n-o pot explica. Un lucru este cert, această magie depinde de deciziile şi dorinţele mele.

Descoperă-ţi şi redescoperă-ţi propria viaţa! E un sentiment plăcut, dar şi cutremurător, când lucrurile logic nu se leagă, dar sunt atât de compatibile...

3 comentarii:

Veritas spunea...

Cât de bine ai spus-o: făţarnicul te lasă într-o peşteră întunecoasă.
Dar nu se ştie dacă iese el de acolo.

ionut spunea...

citeste intelepciunea fizicii cuantice

Miha spunea...

Esti misterioasa, Victoria, în aceasta postare, ai scrii "om bun" cu ghilimele.