vineri, 1 aprilie 2011

Gospodina bloggeriţă



Stres, surprize, emoţii, oameni noi, dezamagiri, zâmbet, 
fericire, cuvinte, bucate, critici, laude, încurajări-aşa a fost ziua mea petrecuta la Jurnal TV şi la emisiunea Sare şi Piper. Am participat în calitate de gospodina a săptamânii şi a fost cu adevărat o provocare pentru mine. În primul rând, pentru că am trăit emoţia în faţa camerelor de luat vederi, pentru că am auzit gălăgia în timpul derulării publicităţii, pentru că am gătit pentru prima dată în cadrul unei emisiuni tv, luând în considerare că eu  nu gătesc.





 Totuşi bucatele pregătite de mine au fost comestibile :))....Îi mulţumesc lui Adrian Ursu pentru că m-a ajutat să gătesc tarta cu mere :)) La fel, lui Andrei şi Andrian le mulţumesc pentru încurajări, zâmbet, cuvinte şi  bună dispoziţie.

Din toată povestea trăită la Jurnal TV, mi-a plăcut ceea ce se întâmpla în "camera magică", acolo unde prezentatoarele se transformau în "frumuseţi tv". Am rămas uimită de talentul stilistei Anna Artiuhova, de a uni atâta detalii şi de a crea ceva original, ca un pictor care cu pensula sa creează culori, imagine, frumuseţe.

A fost o experienţa, a fost poate un început, a fost ...





5 comentarii:

Miha spunea...

Felicitari, la mai mult si la mai mare si intr+un ceas bun!

MunteanUK spunea...

asadar, ai invatat mai multe despre televiziune decat despre 'secrete ale bucatariei', nu-i asa?!

unde te-ai simtit mai bine: la bucatarie sau pe platoul TV? :-)

viky spunea...

Multumesc Miha!

Exact, am invatat mai mult ce inseamna tv, decat sa gatesc, pentru ca m-am descurcat singura cu retetele alea....

M-am simtit bine la tv, mai putin la bucatarie, deoarece mereu ma gandeam oare ce va fi? voi reusi sa le duc cu bine pana la capat?

Va multumesc

Martina Artene spunea...

Super Victoria eşti cea mai frumoasă şi deosebită Domnişoară pe care am cunoscut-o !!!
Baftă-n continuare :)

MunteanUK spunea...

Multumesc de vizita la articolul meu care ti-a parut 'apetisant'!

Te mai astept pe blog si poate imi raspunzi (eventual cu poze doveditoare pt ce ai gatit :-) la intrebarea prin care ti-am raspuns la comentariu...