vineri, 8 aprilie 2011

MOLDOVA, cât o să te mai doară?

LIBERA--Ziua de 7 aprilie, a coincis, probabil intenţionat cu lansarea cărţii "Moldova mă doare", semnată de unul dintre victimele de la 7 aprilie, Damian Hîncu. Chiar dacă autorul n-a fost prezent la eveniment, pentru că-şi face studiile în Franţă, cei prezenţi au manifestat interes faţă de carte şi faţă de cele declarate de primarul Chişinăului, Dorin Chirtoacă, scriitorul Nicolae Dabija şi mama lui Damian, Parascovia Hîncu.


Vă propun spre audiţie declaraţiile audio a celor trei, sus-menţionaţi.



Dorin Chirtoaca - despre 7 aprilie 2009

Asculta mai multe audio traditionala


Nicolae Dabija - despre 7 aprilie

Asculta mai multe audio traditionala


Parascovia Hincu - despre 7 aprilie

Asculta mai multe audio traditionala

În vacanţa de Paşti, Damian Hîncu va reveni acasă. Atunci va fi organizată o alta lansare a cărţii "Moldova mă doare".

Cartea este tradusă în 3 limbi, română, engleză şi franceză. Aceasta este de fapt o marturie a unui tănăr care a simţit pe propria piele păcatele înfăptuite de guvernarea comunistă de atunci. Este jurnalul unui tânăr care preţuieşte tot ce e PLAI, LIMBĂ, ISTORIE. Un tănăr dezamăgit, dar plin de speranţe...Damian Hîncu, autorul cărţii, scrie despre o ţară uitată-MOLDOVA! Şi din păcate, aduce atâtea argumente care demonstrează acest fapt....Pentru că, după cum declară şi Damian, trăim într-o ţară uitată, unde toţi tac, au învăţat să tacă, ştiu să tacă. Dar ce facem cu tinerii care mai aşteaptă schimbarea? Ce facem cu tinerii care au simţit pe propria piele ceea ce înseamnă nebunia comunismului? Ce facem cu acest popor fricos, care a învăţat să tacă, ştie să tacă şi TACE!

"Medicii confirmă că organele interne mi-au fost şi îmi sunt afectate. Plămânii zdruncinaţi, comoţie cerebrală, tensiune intracraniană... Corpul mă doare şi astăzi... Sufletul mă doare... Moldova mă doare...


Şi eu mai aştept schimbarea."    "Moldova mă doare"-Damian Hîncu

Niciun comentariu: