duminică, 3 aprilie 2011

Nemăritată, dar cu soacră...

Vreau o altă soacră! Nu, nu sunt măritată, dar am o soacră ursuză, care-mi acreşte sufletul cu nimicuri. Chiar şi atunci când radiez de fericire, soacra îşi joacă rolul, scotocind printre argumente şi negând lucrurile fireşti ...Soacra asta îmi aduce ploile în zilele cu soare şi adesea mă întreb, de ce o mai ascult? Dacă tot ce fac, fac pentru mine. Dacă tot ce obţin, e din dorinţa mea sinceră de a obţine.

Încă nu ştiu cum sunt adevăratele soacre şi n-am nimic împotriva lor. Însă, soacra mea vitregă sper să fie unica atât de cutră, care ma abate de la invenţiile mele atât de mărunte, dar atât de importante pentru ca în ziua a 17-a a lunii să pot zbura spre...Să urc, să urc, să urc şi să fiu departe de soacră. Asta mi-o doresc.

Limitele create de ea, criticele ei, indiferenţa ei, teama ei, zbuciumul ei...mă-nchid în cutia numită : MAI AŞTEAPTĂ, poate mâine vei fi mai liberă...

4 comentarii:

Miha spunea...

De ce in ziua a 17-a? dacă se poate un răspuns.

viky spunea...

cifra 17 e un simbol, care imi place si care-l utilizez des...

Miha spunea...

Ce simbolizează? N-am gasit explicatii pe internet si sunt o fire extrem de curioasa.

viky spunea...

este o matematica personala...