luni, 9 mai 2011

(AUDIO) Cioburi din presa online…

Mi-am propus să lansez o nouă rubrică pe blog şi anume: Cioburi din presa online…
Ori de câte ori voi avea ocazia, voi aduna de pe mai multe site-uri, fie din ţară sau de peste hotare, ştiri care redau un eveniment a acelei zile.

Pentru că astăzi e 9 mai şi e "sărbătorită" Ziua Victoriei asupra fascismului, atât la Chişinău, cât şi la Moscova, am decis sa relatez, din mai multe surse, despre acest eveniment.
Aş fi putut să selectez şi despre sărbătorirea zilei de 9 mai ca zi a Europei, însă din motiv că la Chişinău aceasta a fost sărbătorită în ziua de 7 mai, am renunţat la această idee.

De ce am decis să lansez această rubrică?
Pentru că îmi place să încerc ceva nou, mai ales pentru că sunt pasionată de radio. Astfel, poate îmi voi antrena ritmul, vocea şi dicţia. Recunosc ca am de muncit mult, dar contează că vreau şi-mi place.


LIBERA - 9 mai 2011

Asculta mai multe audio traditionala

Un comentariu:

Den spunea...

Imi place :) Succes pe viitor cu dezvoltarea rubricii. Un fel de revista presei online... Fa-o mai interactiva... Atinge mai multe subiecte... Inceputul e fine. Dictia e ok. La accent pe alocuri mai trebuie de lucru... In rest pregatita de viata de jungla ;)