marți, 24 mai 2011

NOI















de Victoria Ungureanu


Tu,
nu poţi veni căci nu găseşti cheia
Eu,
te-aştept, visând descuierea
Tu, 
nu ştii ce ne ascunde luna
Eu, 
nu vreau să ne despartă lumea
Tu,
te uiţi printre stele şi vezi ochi frumoşi printre ele
Eu,
datorită ţie cred în mistere 
Tu,
te pierzi printre zâmbete
Eu, 
sunt umbra ce n-are scânteie
Tu,
nu mă vezi căci nu exist
Eu,
te văd şi nu vreau să te mint
Tu,
nu ştii ce ascunde chipul din oglindă
Eu, 
vreau să-l descoper chiar de e magie
Tu,
pleci şi vii cu dragostea-n mână
Eu,
doar o port în suflet cu mine
Tu,
nu mă vezi din mulţime
Eu, 
nu-ndrăznesc să mă apropii de tine
Tu,
ai miresme în preajmă
Eu,
sunt orbită de fiinţa-ţi aparte

NOI,
sîntem păsări ce zboară
sîntem dragostea fără splendoare

NOI,
sîntem străinii ce pleacă
sîntem dragostea fără culoare

NOI,
sîntem străinii ce vin
sîntem dragostea ce cândva va străluci







6 comentarii:

R spunea...

Tu esti Ziua Eu sunt Noapte
Tu esti Stea Eu sunt aproape
Eu sunt vint Tu esti o soapta
De-am putea noi fi-mpreuna
Ti-as sopti ca vintu-n noapte
Dragoste e multa-n lume
Sufletul pereche insa
In Lume-i Numai Unul

viky spunea...

Frumoase randuri...

Me spunea...

Multumesc. M-a inspirat foarte mult Poezia ,,Noi".

viky spunea...

Ma bucur ca te-a inspirat...de fapt asta e cea mai mare bucurie a mea, atunci cand va inspira si va regasiti printre randuri.
Merci pentru vizita!

Me and myself spunea...

"Eu" "Tu" "Eu" "Tu" "Noi" "Eu" "Tu" - te-a zapacit seducatorul barbat, dar te-a inspirat. Succes :)

viky spunea...

Merci!