luni, 16 mai 2011

VREAU să Ştiu CINE sunt fantomele care mă informează!

Vreau să fiu sinceră. În ultima perioadă nu prea urmăresc canalele media, nici cele tv, nici cele online, aşa cum obişnuiam să o fac. Pe unde îmi ascut urechile, pe unde privirea, pe unde atenţia...rareori însă informaţiile sau mesajele persuasive (discursurile şi promisiunile) politicieniilor noştri mă "impresionează". Şi aici vorbesc de toţi, şi de cei roşii, de care vrem să ne debarasăm şi trebuie, şi cei galbeni, verzi, oranj, roz, albastru....Într-un cuvânt, tot curcubeul politicii moldoveneşti.

VREAU să Ştiu CINE sunt fantomele care mă informează!


Tot din presă aflăm a cui este presa. Deja suntem la curent că PRIME TV şi 2PLUS sunt al controversatului om de afaceri, om politic, membru PD, Vlad Plahotniuc. Acesta este unul din motive, pentru care nu urmăresc aceste 2 posturi tv. Acolo, peste tot e EL, omul cu inima mare care salvează poporul moldav...Apoi NIT, se ştie bine că e al comuniştilor şi evident, este urmărit doar de comunişti. Sau tre să fii atât de indiferent faţă de timpul tău ca să accepţi teatrul lor, chiar şi gratis.

Aş vrea să ştiu, ale cui sunt celelalte televiziuni, ziare, portaluri de ştiri, etc.


Este evident, că dacă aş şti cine sunt stăpânii canalelor media, mă refer la stăpâni cu putere politică, care prin intermediul acestor canale, îşi doresc menţinerea pe cele mai înalte poziţii ale topurilor, din topul celor mai ţepoase personalităţi politice de la noi, cu impact major asupra NOASTRĂ. Atunci, aş şti dacă ştirile relevă adevărata mască a persoanei politice vizate.

Şi stau şi mă gândesc...mâine, peste o lună, peste un an, va trebui să mă angajez în una din canalele media de la noi. Şi vreau să relatez cu exacitate ceea ce am văzut, auzit, perceput, pentru că asta ne învată la facultate. Ori, ce înseamnă jurnalism? Să nu te laşi influenţat de nici o forţa din afară, să nu accepţi anumite onorarii, doar pentru a evita să relatezi adevărul descoperit, doar pentru a pune într-o lumină bună un personaj....Ce mă fac dacă dau tocmai peste canalul care este manevrat de vreo forţa politică?


HAI SĂ SPUNEM NU FANTOMELOR INFORMAŢIONALE!

Niciun comentariu: