duminică, 19 iunie 2011

AUDIO: Construieşte-ţi norocul! (1)

Cel mai norocos om este acela care descoperă importanţa de a-şi trăi momentele făcând ceva util pentru el şi cei din jurul lui...


LIBERA - Construieşte-ţi norocul! (1)
 
 Asculta  mai multe  audio   traditionala



În acest material voi încerca să exprim prin exemple importanţa de a-ţi trăi momentele vieţii făcând ceva util pentru tine şi cei din jurul tău. Vreau ca tu să crezi că norocul tău sunt acţiunile tale. Este ceea ce faci tu pentru tine şi nu doar. Imaginează-ţi că eşti cel care prin anumite fapte îţi contruieşti propriul noroc.  (Sunt mai multe aspecte despre care vă pot spune la acest subiect, dar astăzi vă voi spune despre importanţa de a face un bine, de a oferi atenţie şi dragoste).


Ceva util pentru tine (pentru mine)


 La 12 ani am început să fac ceva util pentru mine, descoperind un nou talent şi o mare pasiune pentru muzică. De atunci, stau ore în şir şi ascult muzică, încerc să interpretez piesele unor intepreţi, aşa cum mi se primeşte. Important este că mă simt fericită, deci norocoasă, făcând ceva util pentru sufletul meu.


De aproape 2 ani scriu poeme. La început, nu ştia nimeni de ele, apoi însă am început să le public pe acest blog. Şi iarăşi am făcut ceva util pentru mine. Scriind poeme, îmi exprimam prin cuvinte starea mea lăuntrică şi ceea ce am simţit, auzit, înţeles în acea zi sau până atunci. Şi mă simţeam din ce în ce mai bine şi mai norocoasă. Am început să mă simt  utilă când majoritatea cititorilor îmi oferea un feedback pozitiv,(regasindu-se printre rândurile mele) care mă motiva să scriu în continuare.


Şi poate fac ceva util scriind acum aceste rânduri, care poate au ajuns la conştiinţa ta şi te-au făcut să-ţi doreşti să faci ceva pentru tine şi pentru cei din jurul tău. Poate te-au făcut să te întrebi dacă faci într-adevăr ceva util în timpul liber pentru tine, doar pentru tine.


Tot ceea ce trebuie să faci este să descoperi ceea ce te face pe tine mai fericit, ceea ce te face să uiţi de problemele şi neajunsurile vieţii. Acest noroc poate fi numit şi norocul sufletului tău...


Ceva util pentru cei din jurul tău


Nu ştiu dacă ai fost vreodată implicat în vreun proiect de caritate, nu ştiu dăcă ai făcut cuiva un bine, fără ca să aştepţi să ţi se ofere ceva în schimb. Cert este că eu adesea m-am simţit mai fericită dăruind un ceva de care avea nevoie acel cineva din preajma mea (fie el cunoscut sau necunoscut), fără a aştepta să mi se ofere ceva în schimb (materializat într-o faptă sau într-un obiect anume).

Să te simţi util, să dărui dragoste şi atenţie înseamnă să fii norocosul care conştienţizează importanta acestor acţiuni atât pentru sine, cât şi pentru cel căruia i-ai dăruit ceea de ce avea nevoie. Poate sunt nişte nimicuri, dar sunt foarte preţioase pentru acel cineva.

Şi acum spre sfârşit îţi recomand să piezi 40 min din viaţa ta, urmărind un material video. Accesează aici.



Niciun comentariu: