marți, 14 iunie 2011

Femeia din mine moare!













de Victoria Ungureanu

Sub o ploaie de cuvinte,
Vorbesc cu gânduri dezbrăcate
Nu te caut printre vise deşarte,
Căci te-am găsit...
Dar iubirea din mine moare!

Vrăjită de prima amintire,
Aştept privirea ta de ieri.
Nu te mai caut prin mulţime,
Căci te-am găsit...
Dar aşteptarea din mine moare!

Cucerită de tine am fost,
Iar tu nu ştii şi nici nu vrei.
Nu te mai caut printre ei,
Căci te-am găsit...
Dar fericirea din mine moare!

Sub ploaiea primei iubiri,
Am aflat că o ai pe alta.
Nu te mai caut printre bărbaţi,
Căci te-am găsit...
Dar femeia din mine moare!

Un comentariu:

Martina Artene spunea...

Extraordinar, aş putea spune că simt asta şi eu dar nu spun
Ştii tu de ce Nu mai merită cineva să mai aşteptăm... nu avem defapt pe cine
Trebuie să mergem înnainte şi Dumnezeu-Tatăl o să ne dea un Soţ perfect demn de noi două :)
Te iubesc mult :)