luni, 13 iunie 2011

Gândurile...


Împreună am savurat din primul poem scris de colega mea de facultate şi publicat pe blogul LIBERA. Am încurajat-o să continue. Astfel, astăzi vă îndemn să vă bucuraţi de noul poem semnat de Ariadna Ursachi.













Gândurile nasc în mine
Cu voci frumoase, armonii,
Cu îndemn - să ţes cale spre tine,
Prin litere, cuvinte, poezii.

Le-ascult în noapte rugămintea,
Le-ascult şi paşii-n ritm de vers. 
Călcându-mi demnitatea, cinstea,
Aprob ideea lor cu sens.

Adun o insuflare, c-o rimă colectată,
Vibrând spre apogeul neatins.
Aştern pe filă metaforă visată
A gândurilor mele din abis.

Dar ce folos că toate-s împlinite?
Tu nici măcar nu vrei să mai găseşti...
O inimă, cu gânduri părăsite,
Ce speră zi de zi s-o mai iubeşti.

Rămân în noapte însingurate,
În trup firav, demult uitat,
Gândurile mele toate...
Şi-un suflet viu neîmpăcat.

Niciun comentariu: