luni, 20 iunie 2011

În lipsa ta


În lipsa-ţi intenţionată
Admir cum luna se sfâşie,
Nu vreau să şterg din jurnalul clipei,
Prima noastră eclipsă de lună.

În lipsa-ţi inventată,
Urmez drumul pe care-l voi picta,
Nu vreau să mă-nchin în faţa zeilor,
Cerşind iubirea celor sfinţi dintre sfinţi.





În lipsa-ţi fantomă,
Sculptez momente disperate,
Nu vreau să le ţin de urât
Şi nici ele n-o mai vreau.

În lipsa-ţi mofturoasă,
Iubesc iubirile ce vor cânta,
Nu vreau să-ţi povestesc ce va urma,
Totul e un început şi un sfârşit în inima mea! 

13 comentarii:

Diana Frumosu spunea...

frumoase rînduri. am citit cu plăcere.

dia

viky spunea...

Iti multumesc Diana.

Eu n-am reusit sa citesc prea multe pe blogul tau, dar promit ca am s-o fac.
Din cele citite, esti bravo. Mult succes.

Tzzumbi spunea...

mi-e doar atat de tare, incat luna se sfasaie nascand eclipsa. si-n lipsa de luminator, caci stelele se-ascund in nori, ma-nchin si_l caut pe Dumnezeu: Adevar si-adevarata Lumina :)

Napocel spunea...

Frumuu', mi-a placut mult

viky spunea...

Tzzumbi- frumos spus. Multumesc pentru vizită.

Napocel-mulţumesc pentru apreciere.

raul spunea...

ce diferenta maxima de varsta intre femeie si barbat o consideri acceptabila?
sunt curios daca am o sansa pentru noptile cu eclipsa

viky spunea...

Acceptabil ar fi 5-7 ani, maxim 8-10 ani. :) Ideal ar fi 3-4 ani ;)
Raman la ideea ca varsta mai putin conteaza ;)

paul spunea...

mi-a placut raspunsul
exact ce speram sa spui:

virsta nu conteaza

viky spunea...

ma bucur :=)

paul spunea...

am o virsta mai tinerea decit secretul tau de la subsolul blogului
:D
alesul?

el&ea spunea...

ma intrebi cine e alesul?

Anonim spunea...

din ce scrii acolo nu e clar

viky spunea...

pentru ca inca nu e clar cine e alesul :)