luni, 6 iunie 2011

Interviu cu blogger: „Blogul este primul meu copil"


Îşi trezeşte zilnic vizitatorii cu Cafeluţa de dimineaţă. Îi place să scrie, tocmai de asta şi-a creat propriul blog, prin intermediul căruia încearcă să-şi relaxeze vizitatorii cu articole despre vedete şi nu doar. Chiar dacă este angajată într-un domeniu total diferit de ceea ce publică pe blog, Tatiana Onofrei reuşeşte să le facă pe ambele, declarând că publicarea articolele pe blog a devenit ca un drog.

În ce circumstanţe a apărut ideea de a-ţi crea un blog?

Totul s-a întâmplat spontan. Un prieten mi-a dăruit o carte despre cum să-ţi faci un blog. După ce am citit-o, din curiozitate am vrut să încerc să văd cum e să administrezi un blog, să obţii simpatia unui public ţintă, să informezi şi să-ţi relaxezi vizitatorii prin intermediul articolelor.

Care e publicul ţintă?

Când am creat acest blog, nu m-am gândit că voi scrie pentru o anumită categorie de vârste. Astfel, scriu pentru toţi cei care sunt interesaţi de temele abordate în articole, pentru că oricine poate fi interesat de ultima gafă sau ultima realizare a unei vedete, atât un tânăr de 16 ani, cât şi o persoană trecută de 30 de ani.

De cât timp administrezi acest blog şi cum este răsplătită munca ta zilnică, adică care e valul vizualizărilor pe blog?

Copilul meu, adică blogul are aproape de 5 luni. Acesta este primul meu copil (zâmbeşte). Zilnic am peste 500 de vizualizări. Cred că pentru început este o răsplată frumoasă.

Mi-ai spus că-ţi place să scrii. Nu te-ai gândit să faci jurnalism? Să te angajezi la o redacţie, la un portal de ştiri?

Nu. Poţi face jurnalism şi fără studii. Chiar cunosc persoane care n-au făcut Facultatea de Jurnalism, dar sunt jurnalişti. De aceea, nu exclud faptul că aş putea să activez şi la o redacţie/portal de ştiri.

I-ai sfătui pe tineri să-şi creeze un blog? De ce?

Da, dar trebuie neapărat să se determine încă înainte de a crea blogul despre ce vor scrie. Blogul este o super oportunitate de a-ţi crea noi prietenii, chiar şi virtuale, care însă se pot transforma în reale. Mă bucur că am avut curajul de a-mi crea un blog şi sper că voi găsi timp şi în continuare pentru ca să-mi cresc copilul.

Niciun comentariu: