joi, 2 iunie 2011

O nouă rubrică pe blog


Omul de lângă tine

"Omul de lângă tine" este o nouă rubrică în care vom descoperi împreună oamenii de lângă tine şi mine.


Primul interviu este cu o studentă a Facultăţii de Limbi Străine şi Ştiinţe ale Comunicării, specialitate Jurnalism şi Comunicare Publică (ULIM), Natalia Screlea.

A fost o nouă  provocare organizată de mine şi colega mea de facultate, Ariadna Ursachi. Am mers la această discuţie nepregătită, fară întrebări schiţate pe foiţe, aşa cum se face şi ar fi trebuit s-o fac şi eu. Dar ne învăţăm din greşeli. Am avut o simplă discuţie cu Natalia, pentru că o cunosc deja de mai mult timp şi asta oarecum m-a avantajat. Despre ce am discutat, urmăriţi în următoarele două materiale video.

Vă dorim vizionare plăcută!


Natalia Screlea este autoarea acestui filmuleţ.



Îi mulţumesc mult, Ariadnei Ursachi pentru imagini şi montaj!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie să recunosc că eu sunt de acord complet cu tine. ! Bun blog! Dacă doriţi să vă schimbaţi parul, test blog meu, eventual, veţi găsi unele concepte, în special tipurile de păr lungime medie pentru parul subtire:)

viky spunea...

Nu vă înţeleg, despre ce vorbiţi? Vreau link :)