miercuri, 10 august 2011

O mică pauză...



Visele transformate în scopuri merită realizate pentru bucuria momentului de apoi...

După mai bine de două luni de plimbări pe la bănci şi arhivă, după ce am dat o sumă bunicică pentru orice hârţoagă, am reuşit să obţin ceea ce mi-am propus. Începând cu weekend-ul acestei săptămâni îmi voi petrece timpul pentru o perioadă în oraşul Veneţia.

Mă înarmez cu toată tehnica necesare pentru ca tot ceea ce am să văd, să nu rămână doar o amintire pentru mine, ci şi o filă scrisă pe acest blog. Voi face multe poze, filmuleţe video şi materiale audio.

Cu siguranţă, revenită în Moldova, voi avea ce să vă împărtăşesc. Deci, în septembrie revin la activitatea de pe blog, pentru că mă îndoiesc că acolo voi avea timp (acces) la internet. Dacă totuşi voi găsi şi timp, şi internet, atunci neapărat voi scrie în continuare....

Îmi spun drum bun şi sper să am o aventură frumoasă, iar vouă vă doresc, orice ce ar fi, să luptaţi până la capăt pentru visele voastre. Ele într-adevăr se pot transforma în realitate!

Ne revedem, reauzim în Septembrie...


2 comentarii:

Sofia spunea...

Drum bun, calatorie si vacanta placuta! O sa-ti placa mult acolo.
Si fii inteleapta, tine minte ca numai in capcana gasesti cascaval gratis - fac legatura cu denumirea unei carti despre care scrii pe blog ca ai citit-o.

viky spunea...

Mulţumesc mult Sofia.
Vacanţa a fost cu adevărat superbă, chiar dacă nu am reuşit să le văd pe toate...