luni, 5 septembrie 2011

Veneția- un pește pe apă


Veneția e orașul de care te îndrăgostești înainte de a hoinări pe străzile acesteia. E un labirit în care te rătăcești dacă din grabă uiți să-ți iai harta orașului. Și dragostea crește după așteptări grele, după ce cu adevărat ajungi să hoinărești pe străzile ei și să admiri arhitectura clădirilor îmbrăcate în veșminte vechi, dar a căror frumusețe n-a reuși să le-o fure timpul. 


Din păcate, n-am reușit să le văd pe toate pentru că în 2 săptămâni nu reușești să vezi toată Veneția și orașele din apropierea ei. Cel puțin am petrecut câteva zile pe insula Lido de Veneția, am hoinărit pe cele mai importante străzi și am mai fost într-un alt oraș cu renume, Padova (despre acest oraș și ce am văzut acolo voi scrie într-un alt articol).
Pentru următoarele călătorii îmi propun să ajung la Milano, Roma și să particip la carnavalul organizat în fiecare an, în luna februarie la Veneția.

Frumusețea Veneției nu poate fi redată prin cuvinte. Poate doar pozele vă pot spune ceva. De aceea, în acest articol anexez mai multe poze pentru a vă încânta cu puținul ce am reușit să-l văd.
Din cauza unor probleme tehnice, am să public materialul video care l-am promis în postările următoare.





Un comentariu:

Napocel spunea...

Exact: Veneția nu poate fi redată-n cuvinte, trebuie vizitată. Pozele sunt superbe, mă bucur c-ai avut ocazia s-o vizitezi.