sâmbătă, 8 octombrie 2011

LIBERA la Blogosfera radio

Nu încetez să spun că blogul îţi deschide multe uşi!

Datorită blogului,  am fost invitată în calitate de bloggeriţă la emisiunea Blogosfera radio -seara pe on-line cu Rodion.


Am fost pusă la încercări în direct de către moderatorul emisiunii, Rodion Gustiuc


Am acceptat invitaţia şi nu regret. Au fost multe emoţii. Îmi era frică de feedback-ul care urma să-l primesc din partea ascultătorilor. Însă, totul a fost peste aşteptările mele.
Pe tot parcursul emisiunei, de pe cealaltă parte a sticlei, regizorul Angelica Titioi-Drăgan, m-a încurajat mult. Este o doamnă care inspiră încredere şi mult pozitivism.
Rodion -  tânărul cu o experienţă de peste 5 ani de radio, a reuşit să mă impresioneze. Am ce învăţa de la el!
După această emisiune, dragostea mea pentru radio a crescut (televiziunea rămâne ceva aparte). Mi-am dat seama că mi-ar plăcea să muncesc la un post de radio, dar pentru asta tre să muncesc mult. Sunt conştientă că experienţa este cea care ne învaţă. Deci, acum sunt în căutarea unui cuib şi a unei mame!
Cel mai important e că m-am făcut cu un bun prieten -Rodion, iar acea seară transformată în amintire, petrecută alături de nişte oameni frumoşi, a fost cu adevărat una magică! Magie a fost pe frecvenţele radio moldova muzical! :))

Puteţi audia aici emisiunea!

Niciun comentariu: