luni, 31 octombrie 2011

Gospodină la Sare și Piper

Să-mi fie iertată lenea și activitățile  care nu mi-au permis să ofer timp blogului. Am să vă spun despre ultima mea activitate :)) Dacă ar fi să evaluez ceea ce mi s-a întâmplat săptămâna trecută, atunci aș spune că am avut parte de niște zile stresante, dar productive. Stersul combinat cu ambiție, imaginație și oameni buni, te ajută să obții adesea ceea la ce nici  nu speri. Poate e cel mai bine să-ți dorești, să crezi că nu ești cel mai bun, dar să nu cedezi, pentru că atunci victoria este un rezultat neașteptat și un moment fericit, altfel asta devine o înfrângere neașteptată și tristă.

Hai că vă tot spun despre ceva și mulți din voi nu înțeleg despre ce e vorba, chiar dacă titlul este unul sugestiv. Pozele și materialul video de mai jos vă pot spune mai multe.


Formația Akord și Olga Busuioc au gustat din desertul meu


Asta e creația mea culinară inventată special pentru Sare și Piper

Pentru că această rețetă n-o veți găsi pe net, am decis să vă scriu aici metoda de preparare

Aveți nevoie de 3 felii de dovleac pe care le băgați la cuptor pentru 15-20 min. După ce se coc, le lăsați să se răcească. În același timp, puneți 800 ml apă la fiert și pregătiți un vas în care veți amesteca praful de la jeleu cu gust de portocală și cele 800 ml apă. Lăsați să se răcească un pic conținutul. Aranjați într-un vas (preferabil din sticlă) feliile de dovleac și turnați conținutul jeleului peste el. Îl băgați pentru 2 ore la frigider.
După, ornamentați cu orice alte fructe pe care le aveți în frigider sau pe care le preferați. Eu am folosit kiwi și banană. 
Poftă Bună!




Vă spuneam la începutul articolului despre niște omuleți buni. Mă refeream la doi dintre ei, care m-au susținut așa cum au putut și zic eucă au făcut-o așa cum s-a putut mai bine.

Țin să-i mulțumesc colegei mele de facultate Gabi Sofia Volociuc, pentru receptivitate și pentru ținută. (accesează aici și vezi ce scrie Gabi despre cele două apariții la această emisiune);

 fotograf: Denis Jardan

Poți avea o ținută care să-ți ofere confort, dar nu și încredere în tine. De aceea, îi mulțumesc stilistului de la Jurnal TV, Valentin pentru că m-a făcut să cred în mine și trebuie să recunosc, am arătat la tv mult mai frumoasă decât sunt în realitate. :D
”Orice experiență te schimbă pe tine și atitudinea fața de persoana ta. Criticile sporesc dorința de a te schimba nu doar în ochii celora care te critica, dar și în ochii celeia pe care o admiri în fiecare dimineață -TU!”


Celora de la Akord le-a plăcut desertul meu și datorită lor am ajuns în finală. Deci, desertul meu se merită păpat în ritmul piesei lor :))



4 comentarii:

Napocel spunea...

Vreau desertul pregătit doar de Victoria! Absolut și nu cedez!

viky spunea...

Napocel, neapărat pregătesc :=))

Radu spunea...

Arati superb ! Rareori poti vedea asa stil minunat ,succese in continuare ;)!

viky spunea...

Mulţumesc!