miercuri, 28 decembrie 2011

15 cărţi care m-au schimbat în 2011


 În anul 2011 am citit  mai mult şi m-am schimbat mai mult. Şi când vorbesc de schimbări, atunci mă refer şi la cele externe (fizice) şi la cele interne (personalitate). Toate schimbările au generat succes în mai multe domenii. Cel mai important este că oamenii şi cărţile m-au făcut să mă uit altfel la chipul din oglindă...

Sunt 15 cărţi care timp de un an m-au transformat şi pe care vi le recomand! (rezumatele acestor cărţi le găsiţi în rubrica "Cărţi Online")

Pe raftul de pe noptieră, dar şi cel virtual mai aşteaptă să fie devorate zeci...sute de cărţi :D transformările continuă :P  


VIAŢA, IUBIREA, PREZENTUL

"Alchimistul" Paulo Coelho
"Unsprezece minute" Paulo Coelho
"Veronica decide să moară" Paulo Coelho
"Nişte răspunsuri" Mihaela Rădulescu
"Tema pentru acasă"  Nicolae Dabija
"Căsătoria"  Arhimandrit Vasilios Bacoianis
"Cele mai frumoase poezii de dragoste" Adrian Păunescu

MOTIVAŢIONALE:

"Cititorul din peşteră"  Rui Zink
"Cine mi-a luat caşcavalul?"  Spencer Johnson
"Trăieşte clipa"  Saul Bellow
"Tată bogat, tată sărac"  Robert T. Kiyosaki
"Cele 12 coloane ale succesului" Jim Rohn şi Chris Widener

JURNALISM:

"Sinergologia" Philippe Turchet
"Verde-n faţă" Marius Tucă
"Tehnici de redactare în presa scrisă" Sorin Preda

Niciun comentariu: