luni, 5 decembrie 2011

Zi cuprinsă de-o melodie!

Se spune că suntem un popor talentat şi chiar aşa e. Şi-am observat că tot mai mulţi actori, prezentatori tv, radio. Şi-n general jurnaliştii sunt talentaţi şi cântă bine. Unii din ei uimitor de bine. Şi-ntrun mediu în care la toată lumea le place să cânte, mi-am zis : " de ce să nu-mi surprind şi eu cititorii cu nişte postări melodioase?" 
Muzica e o pasiune înrădăcinată. Am urcat pe scena şcolii pentru prima dată la vârsta de 12 ani şi n-am să uit ce a urmat după... concursuri, aprecieri, eşecuri şi plăcerea de a cânta în continuare, chiar dacă acum nu mai am "ocaziile" şi poate curajul de altădată de a cânta în faţa unui public.
Ce ziceţi de ideea de a publica cel puţin lunar câte o postăre din asta aşa melodioasă?

2 comentarii:

Napocel spunea...

Foarte bunő ideea de a posta lunar cűte un cűntec interpretat de tine. Mi-a plăcut mult și aștept cu interes următoatele-ți frumoase postări.

viky spunea...

Mulţuu Napocel! :* Am să încerc să nu te dezamăgesc nici în postările viitoare!