marți, 3 ianuarie 2012

Continui în 2012 remodelarea, căutarea, împlinirea

Foarte rar plagiez teme pentru articolele mele, dar ideea de a scrie dorinţele anului 2012 a fost după ce am citit mai multe dorinţe înşirate pe blogurile unor oameni cu dorinţe... de fapt, toţi avem dorinţe, dar le lăsăm să-şi trăiescă speranţa visând la ziua imperială. Bloggerii pe care-i citesc rar, dar din scoarţă-n scoarţă, m-au asigurat că dorinţele merită să fie citite de mai mulţi, pentru că astfel cresc şansele de a obţine sculpturile cuvintelor, dorinţelor care trec prin întreaga noastră fiinţă împlinită la sfârşitul anului, atunci când facem totalurile.... Şi-am decis să testez şi eu adevărul pe care-l susţin bloggerii. Vă destăinui la sfârşit de an, câte din dorinţele enumerate mai jos n-au rămas doar enumerate...

Niciodată nu e târziu să spui ce-ţi doreşti ....

VREAU...
1. Să iubesc!
2. Să iubesc şi să accept chipul din oglinda sufletului meu.
3. Să-i spun prin limba faptelor dar şi sinceritatea cuvintelor cât de mult o iubesc pe mama şi propria viaţă...
4. Să nu las ideile mele să se prăfuiască pe paginile agendei şi-a minţii mele...
5. Să mă implic în proiecte îndrăzneţe.
6. Să rămân la fel de modestă, sinceră, firească, dezinteresată, veselă şi zâmbitoare, cu aceeaşi lumină-n priviri.... să păstrez ceea ce îl face frumos pe orice om... să fiu pur şi simplu eu...
7. Să călătoresc mult mai mult, pentru că astfel mă-ndrăgostesc şi mai mult de tot ce mă-nconjoară... încep să preţuiesc...
8. Să obţin experienţa la care visez mai bine de 5 ani. O experinţă peste hotarele ţării. Am şi ţintit o facultate, dar vă spun despre ce e vorba, atunci când voi face totalurile acestui an şi voi avea ce să vă povestesc din experienţa trăită. Cert e că sunt mereu adepta unor schimbări. Îmi place să descoper. O zi fără ceva nou, e o zi pierdută pentru mine... ca o zi ploiasă care-ţi trezeşte dorinţa de a trândăvi toată ziua în pat cu ochii închişi, dar cu mintea trează.
9. Să scriu teza de licenţă. Să obţin cu succes diploma şi să fiu un viitor jurnalist sau poate, cine ştie, un viitor PR-ist cu acctele în regulă.
8.  Să nu-mi testez prietenii (actualii şi viitorii),  poate doar să-i păstrez pe cei care-i am... şi să nu mai vociferez în prezenţa unora orice dorinţă, orice vis, suferinţa şi fericirea, proiecte de viitor şi drumuri pe care-mi propun să dansez pictând momente...
10. Să experimentez, să risc şi să creez.
11. Să mă angajez la unul dintre canalele media de la noi şi să-mi placă ceea ce fac. Să obţin experienţă.
13. Să continui să citesc muuult... Deja în cele 3 zile a anului 2012 mă pot lăuda că am citit 2 cărţi, de fapt 2 comori inspiraţionale şi de care aveam nevoie... refugiul meu intelectual.
14. Să pictez. Să cânt. Să scriu.
15. Să continui să-mi scriu cartea vieţii mele, deocamdată necitită de nimeni...


De câte ori le-am spus-o altora care e următorul pas spre realizarea unor scopuri, vise, majoritatea au eşuat...adică păşeam, dar până la urmă, nu obţineam rezultatul dorit.  Aşa că sper că aceste rânduri să devină  adevăr scris, adevăr trăit şi adevăr destăinuit mai târziu.

Doamne ajută!

2 comentarii:

Little Thoughts spunea...

Buna ziua,
Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ''Premiul Most Wanted Blog'' , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anuntati daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! Ati primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v-a recomandat cu placere!
''MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea, iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB, pentru ca stim ca dincolo de bloguri vorbeste viata!''

viky spunea...

Bună,

vă mulţumesc mult pentru premiu. Vă mai aştept pe blogul meu.

Mult succes!