marți, 17 ianuarie 2012

"Întreabă-mă orice" de Mihaela Rădulescu (Cărţi online)

Cineva, tot din mediul online, scria că n-are de gând să se laude, s-o facă pe deşteapta şi să scrie pe blog despre cărţile pe care le-a citit. Eu însă susţin intenţia, tot a mai multor bloggeri, de a le recomanda cititorilor cărţile citite. Tocmai de asta continui să vă aduc fragmente din cărţile pe care le citesc....

Săptămâna asta am răspuns la întrebările Mihaelei Rădulescu. Au fost întrebări la care m-am angajat să răspund sincer. Pe lângă acele zeci de întrebări formulate cu stricteţe de autoare, am descoperit şi câteva frânturi din istoriile de dragoste a unor femei care le pot lua ca nişte lecţii pentru o începătoare ca mine... Istoriile au trezit dorinţa de a inventa ecuaţii pentru un eventual experiment la un laborator de la cursul de iubire, facultatea viaţă.

Lectură plăcută!


Când cei din jurul tău nu mai ştiu să-ţi facă bucurii, poate fi un semn că tu ai uitat, la rându-ţi, să-i bucuri. Ştim să facem lucruri complicate, cu mâinele sau cu creierul, ştim să facem lumea să meargă rapid înainte, dar câţi putem să facem măcar un om să zâmbească? De pus pe gând...


N-am învăţat toate lecţiile din manual, dar am priceput, cândva, că a trăi mereu cu panica de a fi înşelată este mult mai dezavantajos decât să trăieşti liniştită, plină de pasiune şi iubire, până unde se poate...


Când ne iubim bărbatul cu sufletul întreg, rareori putem renunţa la el doar pentru că a fost lipit de trupul altei femei. Trecem, ca printr-un ritual instinctiv, prin toate stările de suferinţă şi respingere, dar, la capătul lacrimilor şi al frământărilor, iertăm şi mai încercăm o dată să construim puntea fericirii în doi.


E rău când nu înţelegi unde ai greşit şi ce anume l-a făcut să uite şi de intimitatea voatră construită temeinic şi în bucurie... Este şi mai rău când simţi că nu mai e fericit cu tine nu pentru că tu greşeşti undeva, ci pentru că el are mereu variante, posibilităţi, caută, vânează, îşi încearcă norocul bărbăteşte, fără urmă de moralitate sau corectitudine faţă de tine.


Iubirea este minunea din viaţa fiecărei dintre noi, este zâmbetul nostru cel mai senin şi strălucirea de stele din ochi. Da, exact poezia asta, mai profundă sau mai naivă, o simţim până în adâncul sufletului atunci când ne îndrăgostim. Iar când se duce naibii totul, plecăm şi noi în călătoria asta obligatorie şi absurdă- dar, cumva, găsim soluţii să fim din nou iubite. Dacă e adevărat că pentru fiecare femeie există bărbatul potrivit, atunci nu mă îndoiesc că-l veţi găsi.


Nu poţi să-ţi întrebi iubitul de o sută de ori pe zi "mă iubeşti?", decât dacă asta e convenţia de alint a cuplului vostru-altfel devine agasant, chiar şi pentru cel mai sensibil suflet de bărbat, cred... Nu poţi să-ţi trăieşti viaţa ca pe o scenă, aşteptând ca toţi cei importanţi pentru tine să fie un public care ovaţionează fiecare întreprindere a ta. Dar poţi să te sprijini pe complimente, pe vorbe frumoase, pe sentimente puternice şi pozitive, ca să nu oboseşti îndoindu-te de tine...


Femeia pe care tocmai vrei s-o întrebuinţezi a fost făcută din iubire şi de aceea nu poate funcţiona fără acest combustibil. Ai grijă să-i faci mereu plinul. Dacă o iei în braţe, nu uita să repeţi constant gestul. Reacţionează la fel de minunat la săruturi şi mângâieri, ba chiar la cuvinte calde şi simple.


Nu lovi niciodată o femeie, căci vei înceta să mai fii bărbat şi vei deveni o jigodie, chiar pentru copii tăi.


Femeile, chiar cele mai sofisticate, au bucurii dintre cele mai simple- o floare, chiar şi una sălbatică, le dă atâţia fiori cât un bărbat nu poate înţelege... Măcar o dată, într-o zi oarecare, din banalul motiv ca ţi-e dragă... joia asta, nu uita să-i duci o floare, poate chiar cea care-i place ei, nu cea pe care ai găsit-o la colţul străzii...


Nu uita niciodată că femeia are nevoie să-i spui cât e de frumoasă, cât îţi e de dragă şi cât de tare-ţi lipseşte. Pe ea, cuvintele calde o fac şi mai frumoasă, iar faptele frumoase o fac şi mai caldă... Cu atât de puţin, poţi face atât de multe, în primul rând pentru tine.


Nu te îngrijora că piesele din care e făcută femeia se mai deteriorează şi îşi mai schimbă aspectul. Doar unele pot fi înlocuite, însă e preferabil să observi că şi piesele tale suferă exact aceleaşi transformări...
Nu o mai compara cu mama ta sau cu alte femei din viaţa ta- pentru fiecare femeie care te-a iubit sau te iubeşte ai fost şi tu altul.
Nu-i strica bucuriile mărunte- exact din ele se încarcă şi, fară să ştii, din energia ei te încarci şi tu.


Ascult-o când vrea să te întrebe, când încearcă să te cunoască şi să te înţeleagă- atunci iubeşte cel mai mult, deşi pentru tine pare invers în acel moment.


Unele emoţii puternice nu pot fi păstrate intacte decât întorcându-le spatele, ca în faţa unui peisaj ameţitor de frumos. Nu-l poţi aprecia la fel decât căutând altul, părăsindu-l cu bucurie că ai primit un dar, nu că te-ai desprins dintr-un loc... Următoarea ta reuşită e sigur mai captivantă decât cele pe care le-ai tezaurizat deja...

77 de comentarii:

Irina Croitor spunea...

ai ales fragmente foarte frumoase...eu ma gindeam sa transcriu capitolul despre Ioana cu marul verde...o lectie atit de pretioasa pentru femeile ce sufera, pentru femeile care nu au uitat sa spere..dar e atit de lung, incit nu cred ca as ajunge la bun sfirsit. Mi-a placut foarte mult cartea, e un exercitiu de sinceritate...

Victoria Ungureanu spunea...

Mulțumesc frumos pentru vizită Irina. Mă bucur că împărtășim aceleași idei!
Multă inspirație la scris!

Anonim spunea...

Fragmentele sunt foarte frumoase.
Felicitari pentru ideea de a impartasi si altora bucuriile tale ce le ai gasit ascunse in carti.

Victoria Ungureanu spunea...

Multumesc! O fac cu drag! :)

Be Simple spunea...

vreau cartea <3

Victoria Ungureanu spunea...

ma găsești pe skype ungureanu.victoria și ți-o dau.

Anonim spunea...

Imi poti trimite si mie cartea pe e`mail te rog .. ruxx.forever@yahoo.com

Anonim spunea...

buna! ti-am dat si eu add pe skype pentru ca vreau si eu cartea. imi poti da si mie accept? multumesc

Victoria Ungureanu spunea...

cu drag!

Anonim spunea...

Cine a primit cartea imi faceti si mie un reply: jamelia26@yahoo.com
Multumesc!

Anonim spunea...

victoria poti sa-mi trimiti si mie cartea adresa pea de skipe cristinapoghirca...ms anticipat

Lavinia spunea...

daca va rog frumos, nu imi trimiteti si mie cartea la adresa : lavi_2sweet@yahoo.com imi doresc foarte mult sa o citesc..multumesc!

Lavinia spunea...

te-am adaugat si eu pe skype,te rog sa imi dai accept, multumesc!

Ciobanu spunea...

Buna..te citesc cu drag si astept cu "sufletul la gura" o noua postare. By the way ai putea sa imi "arunci" si mie cartea Mihaelei Radulescu? iata adresa mea : ciobanuanna@gmail.com

Ciobanu spunea...

Buna..te citesc cu drag si astept cu "sufletul la gura" o noua postare. By the way ai putea sa imi "arunci" si mie cartea Mihaelei Radulescu? iata adresa mea : ciobanuanna@gmail.com

Andrei Vultur spunea...

Imi dai si mie cartea te rog?...vltr_daniela@yahoo.com

Andrei Vultur spunea...

Imi dai si mie cartea te rog?...vltr_daniela@yahoo.com

Andreea spunea...

Imi puteti trimite si mie, va rog frumos, carte,,, andreea_munteanu89@yahoo.com

Ivan Alina spunea...

Imi poate trimite si mie cineva cartea? Va rog din suflet! Multumesc

Alina Corosan spunea...

Alina Corosan

Buna Victoria!!! Imi place enorm tot ce scrii pe acest blog, apreciez foarte mult iscusinta ta de a recomanda carti foarte utile pentru fiecare din noi..........BRAVO!!!... Mi-as dori si eu sa citesc cartea Mihaelei Radulescu; traiesc in alta tara decat Moldova si Romania, astfel nu dispun de posibilitatea da a o procura.......MULTUMESC ANTICIPAT SI MULTUMESC PENTRU GANDURILE FRUMOASE ASTERNUTE AICI !!!

Maria Turcanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Maria Turcanu spunea...

Salut, imi place foarte mult postarea. As dori si eu nespus de mult sa citesc cartea. Va rog sa-mi trimiteti pe gmail: maryturcanu@gmail.com. Mersi anticipat!

Anonim spunea...

Salut, am incercat in zadar sa cumpar aceasa carte ....dar nu am reusit. Te rog, mi-o poti trimite si mie, imi doresc foarte mult sa o citesc! Adresa mea de email este reserenety@yahoo.com


Victoria Ungureanu spunea...

Vă salut prieteni! Mă adaugați pe skype. Doar de acolo vă pot trimite. (skype: ungureanu.victoria)

Anonim spunea...

trimite-mi si mie cartea ...intreabama orice.....andy.puiu@gmail.com

Anonim spunea...

pleaseeee...dacă mai ai cartea trimete-mi pe mail....nata6ka12@mail.ru ...îți voi fi foarte recunoscătoare :)

Anonim spunea...

Imi poti trimite si mie cartea "Intreaba ma orice" ....iti sunt foarte recunoscator. botu_madalin@yahoo.com

Anonim spunea...

te-am adaugat pe skype... te rog trimite-mi si mie cartea:D .. Mersi:)

Anonim spunea...

daca nu e cu suparare o vreau si eu. adresa mea de mail este alina_rat2006@yahoo.com Multumesc frumos. :*

Anonim spunea...

O postare într-adevăr de folos. Mulțumesc pentru înca o carte care merită citită! Și dacă nu e cu mult deranj din partea mea, aș putea să vă rog să mi-o transmiteți și mie! O sa va contactez in skype.

Anonim spunea...

Am vrut să vă contactez, însa foarte multe nume la fel mi-au aparut. Mă scuzați pentru deranj, trimiteți-mi va rog și mie la această adresă adysha1...0 Vă mulțumesc!

Anonim spunea...

Atat de simplu si patrunzator! Nu sunt o cititoare infocata, dar aceasta carte as citi-o cu placere! novic.valeria@yahoo.com, adresa mea, va rog mult!

Anonim spunea...

Aţi putea trimite cartea pe deea_jess@yahoo.com?multumesc

Anonim spunea...

Doresc sa clics si eu cartea MIhaelei RAdulescu ,.
Ciné ar pute à sa mi-i trimita pe adrianapuscasu@gmail.com .
Multumesc

ciot andreea spunea...

vreau si eu cartea. va rog a.d3ea@yahoo.com

ciot andreea spunea...

vreau si eu cartea. va rog a.d3ea@yahoo.com

DanielaFrincu spunea...

Cartea e scrisa genial!! Eu am descarcat-o pe E-Book-ul personal!!!

Anonim spunea...

imi sp si mie va rog cum descarc cartea ???

Daniela-Cristina Nicola spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Daniela-Cristina Nicola spunea...

Cine imi poate da si mie cartea, va rog? nicoladanielacristina@yahoo.com, multumesc.

Anonim spunea...

Cine imi poate da si mie cartea, va rog? baciu.madalina@yahoo.com

Anonim spunea...

geotorelxzp debt consolidation services
credit card debt consolidation

Dana spunea...

Îmi trimiteți si mie cartea, vă rog mult? Mailul meu este danielaparaschiv25@yahoo.com.
Vă mulțumesc!

Ana Ceban spunea...

Imi poti trimite si mie cartea pe mail ..te rogg muultt de tot anisoara_ceban@gmail.com

Anonim spunea...

Imi doresc si eu cartea foarte foarte mult , ma identific in aceasta perioada cu trairile ei si o vreau drept exemplu , sa-mi para totul mai usor calcandu-i pe urme ! lavinia_lavinush@yahoo.com . Va multumesc anticipat !

Anonim spunea...

Buna draga mea, iti multumesc pentru acest articol minunat. Ma poti ajuta si pe mine cu cartea, te rog? nu sunt in Romania si pe net nu o gasesc, din pacate. te rog! adresa mea este andra_bararu@yahoo.com
iti multumesc si iti doresc mult succes!

Luci spunea...

Pe net nu gasesc cartea. Ma puteti ajuta? Lucy_costea@yahoo.com
Multumesc

Violeta Ceambur spunea...

si eu sint in cautarea acestei carti. Ma puteti ajuta, va rog frumos?
adresa mea este: v.ceambur@gmail.com

multumesc mult

Violeta Ceambur spunea...

si eu sint in cautarea acestei carti. Ma puteti ajuta, va rog frumos?
adresa mea este: v.ceambur@gmail.com

multumesc mult

Stefana Stefania spunea...

M-am apucat si eu astazi sa lecturez aceasta carte. Nu am raspund pana acum decat la vreo 12 intrebari. Consider ca este o lectura foarte utila care te ajuta foarte mult in a te cunoaste pe tine insuti.
Eu sincer,am transcris fiecare intrebare intr-o agenda si am raspuns in scris la fiecare din ea.

mariana stavinschi spunea...

Salut,as vrea si eu aceasta carte. Daca mi'ai trimite'o prin skype (like_a_doll.xp) ti'as rămîne recunoscătoare.

mariana stavinschi spunea...

Salut,as vrea si eu aceasta carte. Daca mi'ai trimite'o prin skype (like_a_doll.xp) ti'as rămîne recunoscătoare.

Anonim spunea...

Buna seara,
imi puteti trimite si mie cartea pe adresa de e-mail dragan.cecilia@gmail.com?
Multumesc frumos!

Ceci

Anonim spunea...

imi trimite si mie cineva cartea pe ionitaalinamihaela@yahoo.com ? multumesc :*

alexandra parfene spunea...

Imi puteti trimite si mie cartea, va rog ?
asylyk_rocks_1995@yahoo.com
Multumesc !

Lidia spunea...

Cine poate sa-mi trimita si mie cartea....va rog mult stantieri_lidia.d@mail.com

liliana spunea...

Si eu as dori sa citesc aceasta carte. Are cineva amabilitatea sa mi o trimita "liliana_elisei@yahoo.com"

Anonim spunea...

Cine imi poate da si mie cartea, va rog? roxys86@yahoo.com multumesc

Anonim spunea...

Tare mult mi-as dori si eu cartea daca puteti va rog sa o rimiteti pe macarescuoana@yahoo.it

Anonim spunea...

As vrea si eu sa stiu daca ultimul capitol din carte , cel cu Magda , Ioana, George, David..etc , face parte dintr-o carte anume? Multumesc.

Eunice Bostina spunea...

Buna! imi poti trimite si mie cartea pe eunice.beauty07@yahoo.com?

Anonim spunea...

Imi doresc si eu cartea Mihaelei Radulescu, poate sa mi-o trimita cineva? negura_adela@yahoo. com
Multumesc anticipat

Anonim spunea...

Imi puteti trimite si mie cartea va rog? aliona.bucsan@mail.ru

Anonim spunea...

Salut!imi plac foarte mult postarile tale si mi-as dori sa citesc si eu cartea.Poti sa-mi trimiti si mie cartea pe mail te rog (cpanciuc@yahoo.com)!

Anonim spunea...

Salut!imi plac foarte mult postarile tale si mi-as dori sa citesc si eu cartea.Poti sa-mi trimiti si mie cartea pe mail te rog (cpanciuc@yahoo.com)!

Anonim spunea...

trimitemi te rog si mie cartea...pe mailul milaci4a@mail.ru multumesc!

simona ratoi spunea...

daca se poate... as dori sa primesc si eu cartea pe adresa de mail roxanasimona20@yahoo.com

Anonim spunea...

buna. si eu as vrea cartea Mihaelei. mi o poate trimite cineva pe adresa yo_bombo@yahoo.com? multumesc

Anonim spunea...

Va rog sa mi trimite ti si mie cartea,mersi anticipat cristynika@mail.ru

Anonim spunea...

Buna as dori din tot sufletul sa citesc aceasta carte , m-a poate ajuta cineva sa mi-o trimită pe adresa de Skype marianica4 va multumesc frumos!

anka banca spunea...

Buna,va rog să-mi trimiteți si mie cartea,va mulțumesc anticipat. anka_banca@yahoo.com

Anonim spunea...

Va rog mult,imi poate da si mie cineva cartea ? Abia astept s-o citesc
Multumesc :)
lenutagurin30@gmail.com

Anonim spunea...

Salut Victoria , va rog frumos sa-mi trimiteti si mie cartea pe mail. Multumesc :)
diana_bacico@mail.ru

Laura spunea...

Buna! Te rog imi poti trimite si mie cartea pe mail: laura085@ymail.com ?! Multumesc.

Anonim spunea...

Victoria, vreau si eu cartea. Vreau toate cartile Mihaelei Radulescu, stilul ei de a scrie e deosebit. Multumesc mult. vichi1991@gmail.com

lucia spunea...

Buna! As dori si eu cartea- adresa: luciia02@gmail.com
multumesc anticipat.

Unknown spunea...

As dori si eu cartea.multumesc!ichimcar@gmail.com