joi, 16 februarie 2012

Colaborare virtuală (VIDEO)

Ideea s-a născut într-o noapte cu insomnie. În astfel de nopţii mintea mea scrie scenarii realizabile şi inrealizabile. Ideea a fost de a crea un filmuleţ în care prin intermediul semnelor de punctuaţie să fie expuse 7 etape ale dragostei. Da până la urmă, nu tot ce naşte mintea noastră este realizabil, pentru că n-avem resurse, adică oameni care să ne sculpteze cu exactitate gândurile. Când mi-a venit ideea, imediat m-am gândit şi la persoana care mă poate ajuta. Era Vlad Sandu, un prieten virtual de la Bucureşti. Într-o discuţie reuşise să-mi împărtăţească despre pasiunea sa pentru filmuleţe şi aşa eram sigură ca îi va da viaţă şi scenariului meu. Aşa cum vam spus, nu tot ce ne dorim este sută la sută realizabil. Vlad a făcut filmuleţul, dar fără cele 7 etape. Astfel, scenariul a fost schimbat şi deja poate fi interpretat altfel. Chiar dacă puţină lume a înţeles mesajul, eu oricum sunt mulţumită de prima colaborare de aşa gen. Filmuleţul l-am lansat pe 14 februari. Iar rolurile-n film, ca să vă fie mai clar, sunt Cupidon, iar punctele alea care sunt cuplate de el, nu sunt decât cei îndrăgostiţi. Nu ştiu cum a fost la voi, da la mine s-a întâmplat ca să cred că ceea ce a fost, n-a fost întâmplător. O fi vreo magie, o fi destinul, o fi soarta, o fi mâna lui Dumnezeu.... O fi ceva la mijloc.

Vizionare plăcută.

Niciun comentariu: