luni, 6 februarie 2012

Lansare la Radio LOLO!!! Fiţi alături de noi!


Da! De acum încolo, nu voi scrie doar despre femei realizate la revista PentruEa.md, nu voi scrie doar aici pe blog şi pe allmoldova.md. Pentru că de acum încolo, pe lângă toate astea, voi prezenta ştirile zile la Radio LOLO. Ştiu că nu voi mai avea timp liber ca să dialoghez cu unii dintre voi, nu voi avea timp să dorm mai mult şi nici să irosesc timpul doar gândindu-mă la ce-mi doresc, fără ca să acţionez!


E o provocare şi cum am mai spus, îmi plac provocările! Mi-am zis că trebuie să mă mobilizez şi să lucrez acum, nu doar asupra stilului de a scrie, dar şi asupra dicţiei, a accentului şi-a ritmului... Nu mă opresc aici, pentru că mereu găsesc în scorbura mea câte un vierme pe care vreau să-l conduc spre măr!


Fiţi alături de noi! De luni până joi, la ora 22:00 vă voi prezenta ştirile zile la Radio LOLO! Iar pe parcursul zilei voi scrie articole de informare şi de divertisment. Suntem la început de cale, dar suntem ambiţioşi!


Pentru că mulţi dintre voi n-aţi fost cu urechea pe Radio LOLO (www.lolo.md), public aici prima mea emisiune de ştiri lansată ieri , 6 februarie.


3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte Frumoasa Colinda si o Voce Superba.

Anonim spunea...

Minos (grade), coctAil etc. :(

Ai grija sa pronunti frumos minUS, cocktEil (cocktail),
"ce" si "ci".

Sa nu te superi. Mai bine sa-ti spuna cineva. Cine te lauda mai sus nu cunoaste meseria, asa ca nu te culca pe-o ureche. Sau a fost ironic si eu n-am inteles...

M.S.

Victoria Ungureanu spunea...

Vă mulţumesc! Ştiu că tre să lucrez la dicţie... şi asta am să încerc să fac.