miercuri, 15 februarie 2012

StoP CarDiaC




Sunt roua prelinsă pe chip de fiinţă,
Mă preschimb în şivoia de ploii dezgolite.
Mă las inundată de clipa iubirii...
Sunt ploia de care-ţi vei aduce aminte. 
                       
Sunt iubita muzei ce lăcrimează poeme,
Spălând cuvinte-n izvorul de inimi.
Mă las inundată de clipa iubirii...
Sunt izvorul de la n distanţă de tine.
             
Sunt frunza calcată de urmele tale,
Mă mângâie gândul şi-o poză inventată.
Mă las inundată de clipa iubirii...
Sunt gândul ce păşeşte spre tine.
             
Sunt strada pe care se plimbă hoinarii,
Mă las urmărită de umbra-ţi sculptată.
Mă las inundată de clipa iubirii...
Sunt umbra ce umbră pictează-n jurnale.
                              
Sunt lumina din ochii ce simt doar iubirea,
Mă  las adormită de visul tăcerii.
Mă las inundată de clipa iubirii...
Şi STOP CarDiaC e sfârşitul ce vine.

Niciun comentariu: