luni, 26 martie 2012

Interviu cu Dan Negru (PentruEa.md)

După experienţa pe care am trăit-o, mi-am zis: "mă arunc în mare chiar dacă nu ştiu să înot, dar întotdeauna supravieţuiesc!"
Foto: Cristina Evtodii pentru revista online www.PentruEa.md

Visele la care nu visezi şi şansa de a le trăi în realitate

(Sunt mereu în căutare de oportunităţi şi provocări. Cuvântul meu e Ambiţie)

N-am avut niciodată idoli. Probabil, mulţi şi-ar fi dorit să obţină şansa de ai pune orice întrebare prezentatorului TV, Dan Negru. Eu nu mi-am dorit, poate şi de asta am mers la acest interviu cu o doză de emoţii într-un buzunar şi-o doză de curiozitate în altul. Nu m-am gândit că Dan va fi atât de receptiv şi va accepta invitaţia mea. În experienţa de până acum, am întâlnit oameni (moldoveni talentaţi şi realizaţi), care acceptau invitaţia, după care pur şi simplu dispăreau.Îmi pare rău să spun asta, dar se pare că aceste personalităţi în devenire, nu erau serioase şi responsabile. Am observat la moldoveni, după ce zumzăie numele lor pe la diverse canale media, (pe bună dreptate), se vor tratate ca nişte vedetuţe fiţoase. Pierd prietenia, relaţia, legătura cu oamenii care au fost şi sunt ca ei... Încep să te trateze cu ignoranţă, chiar dacă până atunci eraţi prieteni. Şi nu-i asta cel mai impoprtant. Cel mai important e că există totuşi vise la care nu visezi şi şanse pe care le trăieşti în realitate. N-am visat, dar am ajuns să trăiesc emoţiile primului meu interviu video cu o persoană publică din România.


În cei 16 de ani de televiziune, despre Dan Negru s-a scris şi s-a tot scris. Am citit o mulţime de articole şi interviuri în presă şi mi-am dorit să aflu nu doar despre experienţa sa în televiziune, dar şi despre omul Dan Negru. N-a fost uşor, dar nici rezultatul, mi-au zis unii, nu-i atât de rău. Adesea cel mai important e să ai curajul de a păşi, chiar dacă eşti nesigur. După astfel de experienţe obţii mai multă încredere şi dorinţa de a-ţi modela personalitate. Trecând peste problemele tehnice, emoţiile şi întrebările care puteau fi mai multe sau chiar altele, îmi spun că e un început frumos pentru mine. Dragi cititori, găsiţi mereu curajul de a face lucruri noi!


Puteţi citi şi viziona interviul video accesând AICI (Un interviu realizat special pentru revista online www.PentruEa.md)

Niciun comentariu: