duminică, 15 iulie 2012

Umbrele din spatele blogurilor #cuptorulblogosferic (foto)

Îi cunoșteam personal doar pe câțiva dintre ei, ceilalți erau o enigmă, iar #cuptorulblogosferic a fost o șansă reală de a da ochii cu 30 de bloggeri din Republica Moldova. Pentru că îmi place să fac răni cu articolele mele, la începutul acestui an am scris un articol dur la adresa bloggerilor din Moldova.

În consecință, am primit pietre verbale, care n-au fost nici pe departe dureroase, ci doar motivaționale. Nu-mi schimb atitudinea după cum bate curentul de aer, iar cele scrise atunci rămân a fi actuale pentru unii bloggeri (de exemplu cei de pe vox publika). Cert e că evenimentul organizat la Orheiul Vechi mi-a schimbat atitudinea față de oamenii care înșiruie opinii pe bloguri. Fiecare are o experiență care-l face să se poziționeze într-un fel anume și să scrie așa cum vede lucrurile. Nu vreau să ud grădina vecinului, dar după acest eveniment cred că blogosfera din Moldova are șanse să devină nu doar o gașcă de oameni care troncănesc așa cum percep ei realitatea într-un mediu virtual, dar ceva mai mult decât atât. E doar o chestie de viitor.

M-am mirat să cunosc un blogger gălăgios în mediul virtual și calm în realitate cum este Eugen Luchianiuc. Un Ambasador cu care am realizat un interviu, să fie cu adevărat atât de talentat și sociabil - Excelența sa, Victor Guzun. Un patriot atât de patriot ca Dragoș Galbur și atâtea fete bloggerițe.

PS: Eugen, sper că de data asta n-am fost la fel de lașă, pentru că am dat nume (bloggerii). În plus, îmi place sinceritatea care te predispune la riscul de a fi criticat.

Productivitate virtuală vs reală

Să transpiri în aceeași cameră unde ideile sunt niște vreascuri care vor trosni și încălzi în sensul bun al cuvântului, problemele sociale cu care se confruntă Republica Moldova, este o idee care va încălzi multe vieți. Și aici mă refer la cele două proiecte concurente care vor fi promovate și realizate de bloggeri, dar despre asta mai multe detalii pe parcurs.

Orheiul Vechi-refugiu ideal pentru weekend
Vă propun să admirați câteva colțușoare din Orheviul Vechi, acolo unde vă puteți petrece un weekend frumos chiar la noi acasă, în Moldova.
Orheiul Vechi,  Foto: victoriaungureanu.blogspot.com






Mulțumesc Alexandru Bordian pentru invitație la eveniment.

Niciun comentariu: