miercuri, 22 august 2012

(FOTO) Sete de apă rece și drag de stânci abrupte

Peste 5 ore de Redescoperiri la Țâpova și Saharna. Îmi este rușine să spun asta, dar n-am fost niciodată prin aceste locuri atât de bine promovate și vizitate de turiști. Acum pot să zic: ”Natura este una dintre comorile Moldovei”.

Prima reacție când am văzut priveliștea de la Țâpova a fost: ”și asta e în Moldova noastră?”
Au fost câteva ore bune de mers și de căutări și am găsit ceea ce căutam, cascadele de la Țâpova și Saharna. Apa a fost rece, rece și ne-am fi scăldat, însă așteptau să fie descoperite și alte destinații...
(Detalii și poze despre Saharna într-un alt articol)

Vă recomand să ridicați stâncile de la Țâpova, dar nu uitați să vă luați apă de la izvor, care el lângă cascadă. Drumul e lung, e cald și ți se face sete când ridici una dintre cele mai frumoase stânci...









Redescoperirile Moldovei continuă...

Mulțumiri aparte premierului Vlad Filat, parteneruli general - Moldcell și sponsorilor expedițieiKIA Moldova, Peugeot Moldova și Victoria Asigurări. La fel mulțumiri partenerului informațional - VIP Magazin și partenerului RT Design.

Un comentariu:

Tury spunea...

Frumoase cadre!