sâmbătă, 25 august 2012

(FOTO) Tu ce vezi de la distanță?

Ghidul mă întreabă când eram la o distanță de 100 m de groată: ”ce vezi?” și eu încercam să-mi dau seama... Nu m-am așteptat că poate fi un ....elefant imens! 

Voi ce vedeți?


Cheile Buteștiului sunt primele formațiuni geologice salvate de la distrugere de mișcarea ecologistă din Moldova, asta se întâmpla în anul 1984 când era pericolul distrugerii acestora pentru extragerea pietrei în cariere. Aceste stânci au o suprafață de peste 110 hectare și se întind pe kilometri. Lanțul este încoronat de defileul de la Butești cu o stâncă care se aseamănă cu un elefant privit din profil. 

Aflăm cât mai multe informații despre Cheile Buteștiului (poți audia și tu discuția la sfârșitul articolului)



Podul care trebuie să-l treci pentru ca să ajungi la ”elefantul imens”. Localnicii spun că podul ar avea peste 100 de ani.





Și o poză cu echipa mea cu care am cutreierat Moldovioara noastră.

Redescoperă Moldova este organizat sub patronajul Prim-ministrului Vlad Filat. Partener general al expediţiei - Moldcell. Parteneri: KIA MoldovaPeugeot Moldova şi Victoria Asigurări.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ciao, dragut, mersi.