luni, 17 septembrie 2012

Despre Redescoperă Moldova la postul național de radio (Interviu audio)

Lacul Beleu    Foto: Geo Lupașcu
Da, eu sunt clientă fidelă Radio Moldova :)) De fapt, am prieteni buni care muncesc la postul național de radio și se-ntâmplă des că mă mai invită la radio pentru a oferi interviuri. Cei drep, o spun de fiecare dată, îmi place mai mult rolul de intervievator, decât cel de intervievat. De această dată prietena și colega (îmi permit deja să spun așa), Iulia Buzenco a vrut să afle cât mai multe detalii despre Redescoperă Moldova.

O să citiți în vocea mea mult zâmbet. Nu puteam să o fac pe serioasă, scuze, nu discutam despre bugetul Republicii Moldova. Pentru unii o să par distrată, însă de fapt eram foarte obosită după o zi la Școala de Jurnalism (colegii mei de la SSAJ mă vor înțelege :D).

Audiție plăcut să aveți, sper :D