sâmbătă, 1 septembrie 2012

Vă rog, în meniu o dimineață la Rusca! (video)

Sunt o lenoasă! Niciodată dimineața nu fac gimnastică, ba mai mult, obișnuiesc să mă trezesc de dimineață doar atunci când agenda zilei este plină cu evenimente. După experiența trăită la #Redescoperă Moldova, ritmul meu de viață s-a schimbat. Sigur, n-am început să fac gimnastică și nici să mă trezesc cu noaptea-n cap, oricum ceva s-a schimbat! Una dintre cele mai memorabile dimineți a fost cea de la tabăra Rusca, când pe ritmul unor piese am făcut gimnastică.

Roxana Bursuc, unicul bloggeri din România, a reușit să ne facă dimineața mai frumoasă! (Vedeți și voi în video) Cât de minunat e să faci asta alături de 19 bloggeri! Iată așa ceva îmi place s-o fac în grup, când întorci capul la dreapta și vezi un om care îți zâmbește, întorci capul la stânga și vezi un om care încearcă să se trezească la fel ca și tine...



Mulțumesc Redescoperă Moldova care a fost organizat sub patronajul Prim-ministrului Vlad Filat. Partener general al expediţiei - Moldcell. Parteneri: KIA MoldovaPeugeot Moldova, Victoria Asigurări.

Un comentariu:

Anonim spunea...

:))