marți, 16 octombrie 2012

Bijuterii hand made din București

Săptămâna trecută am cutreierat mai multe muzee, parcuri și pieți importante din București. Aflându-mă acolo pentru 4 zile, am reușit să vizităm mai multe locații turistice împreună cu alte două prietene pe care mi le-am făcut în cadrul Festivalului de film animat Animest. Despre acestea voi scrie însă în articole separate. Astăzi vreau să v-o prezint pe doamna Silvia Cibotaru. 

Am cunoscut-o la Muzeul Național al Satului ”Dmitrie Gusti”, în fața Bisericii din lemn Dragomirești, Maramureș. Doamna își comercializează bijuteriile care le confecționează chiar în fața ta,  nu în mai mult de 15 minute.

Mie mi s-a părut un cadou minunat pentru bunica și mama, așa că am început să aleg din culorile disponibile. Sigur, n-am ezitat să-mi cumpăr și mie pentru câteva ținute. Par a fi niște bijuterii care nu sunt făcute anume pentru femeile cu o anumită vârstă. În plus, bijuteria se poate transforma foarte ușor într-un accesoriu pentru brâu, mai multe pentru fetele suple. (așa cum am făcut eu. vezi poza alăturată)
Femeia mi-a zis că mai des are cumpărătoare din străinătate, din Republica Moldova nu a prea avut. Așa că cele care vor dori să achiziționeze una dintre creațiile dnei Silvia Cibotaru o pot contacta la numărul de telefon: +40 727641474 sau la adresa de e-mail: cibotarusilvia@yahoo.com. Și mai ușor, o puteți găsi la Muzeul Satului din București.

Frumusețea te va costa 10 roni, adică 2 euro (aproximativ 30 de lei moldovenești).





Foto: Victoria Ungureanu

Niciun comentariu: