vineri, 19 octombrie 2012

Despre Animest București la Moldova 1 // VIDEO

Plecarea mea la București și-a avut ca scop participare la Festivalul Internațional de Film Animat Anim'est 2012. Nu vam spus nimic despre această experiență pentru că eram în așteptarea difuzării interviului la postul național de televiziune Moldova 1. Am fost plăcut surprinsă când Silvia Rotaru mi-a spus că își dorește să realizeze un material despre plecarea mea la București. Deja cum a iești, vedeți voi în video. Scuzate să îmi fie bâlbele, nu ofer interviuri în fiecare zi. Mai des sunt cea care pune întrebările. Totuși, prietenii, cei care mă cunosc, vor observa că și la tv mă comport la fel ca și în viața reală. E vorba de pozitivism și mult zâmbet :D

Anim'est București 2012

Am spus și în interviu, sunt o norocoasă pentru că ajung, chiar și în mediul online, să cunosc oameni activi, talentați și care au mereu dorință de implicare. Vlad Sandu, este unul dintre ei. Datorită lui am ajuns anul acesta la Anim'est Bucureşti! Nu pot să uit nici interesul de care au dat dovadă și organizatorii Festivalului, care mi-au trimis invitație și datorită lor am reușit să obțin prima mea viză în România.

Filme animate, multă inspiraţie, entuziasm, comunicare, prieteni şi noi scopuri. Experienţa celor 3 zile la Bucureşti m-au făcut să îmi doresc şi mai mult să studiez acest domeniu al animaţiei, chiar dacă recunosc, nu am talent în ale desenatului. Pur şi simplu, foarte des am idei pe care le abandonez, iar Anim'est ar fi o bună şansă de a le da viaţă, cu riscul de a nu fi înţelese.

Revin şi cu alte detalii într-un alt articol.
Acum vă zic vizionare plăcută! Sper cu adevărat să fie una plăcută :D

PS: Eu am scris scenariul animaţiei, Vlad a făcut restu! :D Toate admiraţia Vlad! :D

3 comentarii:

Tury spunea...

ououu, felicitări! Mi-a plăcut!

Tury spunea...

Un mic experiment de animație, am încercat și eu, animație realizată din fotografii

http://vimeo.com/47163196

Victoria Ungureanu spunea...

Mulțumesc mult!