luni, 1 octombrie 2012

Interviu pentru publicația Ziua Veche

”Am să fiu sinceră, mă simt un jurnalist liber doar pe blogul meu ”Libera”, pentru că politica editorială, dacă e să fac o conexiune cu presa, este definită printr-un cuvânt – libertate.”- asta am spus într-un interviu pentru publicația din România, Ziua Veche.

”Schimbările continuă, chiar dacă sunt paşi mici, dar mari pentru o generaţie nouă, care a avut posibilitatea să cunoască, de pe băncile şcolii, care este adevărul istoric. Tinerii români din Basarabia îşi doresc să nu li se mai spună că mama, dorul şi patria, cuvinte rostite în limba română, nu sunt de fapt în limba română, ci într-o limbă inexistentă. Această generaţie este una liberă, echilibrată şi care nu tolerează minciuna!”


Vă zic doar atât, lectură plăcută!

3 comentarii:

Szasz Sebes Paul spunea...

Frumos blog ai

Victoria Ungureanu spunea...

Mulțumesc!

Szasz Sebes Paul spunea...

Salutari din Romania. Te invit sa treci si pe blogul meu. Am si poze de la Chisinau.